Hruška – účinný pomocník při detoxu, hubnutí i nadýmání

Hrušky jsou již stovky let šlechtěny tak, abychom se mohli těšit z těchto sladkých plodů, pouze málo lidí je však seznámeno s jejich výjimečnými schopnostmi čištění organismu.

wellness-hruska-1100x618.jpg

Hrušky jsou často kritizovány za to, že mají malou trvanlivost a malý obsah vitamínu C. Tato skutečnost je ovšem nesrovnatelně vyvážena dalšími účinnými látkami, které jsou ideální především pro detoxikaci a správné trávení.

Od cév až po vylučování a hubnutí

Hitem současnosti je detoxikace a čištění organismu. Právě na to je hruška zcela ideální. Hruška obsahuje vyvážený poměr vitamínů a minerálů pro udržování správné hladiny cholesterolu v krvi, za ten může vděčit hlavně pektinu. Je v ní velmi vysoký obsah vlákniny, díky tomu je oblíbeným prostředkem pro zpevnění a uzdravení zkornatělých cév. U malých dětí i dospělých se hrušky doporučují na trávení.

Mnohem lepší, než chemické přípravky, je hrušková šťáva z čerstvých hrušek nebo i kompotů, výrazně podpoří trávení a obzvláště rodičům ušetří mnoho vrásek s jejich uplakanými ratolestmi, kterým pomůže od bolavého bříška.

Hrušky jsou ideální pro všechny a to i pro cukrovkáře. Obsahují sice cukr, ovšem fruktózu, která je pro tělo neškodná.

článek

Hubnutí s hruškami

Hrušky mohou váš organismus doslova nakopnout a dodat rytmus vašemu nevyváženému trávení. Pokud máte v plánu odtučňovací nebo detoxikační dietu, tak na ní je hruška zcela ideální. Při běžné konzumaci jídel se v těle hromadí mnoho kyselin, které způsobují nevolnost a problémy s trávením. Hruška tyto kyseliny snadno neutralizuje a již do hodiny a půl se dostane do tlustého střeva, kde zamezí hnilobným procesům a také nadýmání.

Častým problémem diet je chuť na sladké, hruška vám může skvěle nahradit sladkosti a i při vyšší konzumaci se nemusíte bát přibírání. Navzdory fruktóze se vám zrychlí metabolismus a dostane se do rovnováhy. Samotná hruška je z více než 80% tvořena vodou. Při pravidelné konzumaci lze vysadit umělý příjem minerálů, hruška je bohatá na sodík, draslík, brom, fosfor, železo, zinek a jód. Jsou tu obsaženy i vitamíny C, B, A a P, dále celá škála stopových prvků.

Konzumace a další použití

Hrušky lze konzumovat na mnoho způsobů, pro malé děti je ovšem ideální hrušku uvařit a podávat rozvařenou, nebo nejlépe jako hruškovou šťávu. Díky horšímu skladování a nízké trvanlivosti je také ideální hrušky zavařovat a konzumovat je jako kompot. Během sezony je však ideální je konzumovat v celku, pokud jsou tvrdé, tak je nastrouhat. V průběhu roku je vhodné hrušky konzumovat i jako křížaly, jakožto sladkou náhradou nezdravých sladkostí s umělými barvivy.

Z hrušek si lze vytvořit i pleťovou masku, která pomáhá zjemnění a vypnutí pokožky. Účinky hrušek je dobré nepodceňovat a především maminky by měly dbát na to, aby jejich děti měly jejich dostatečný přísun.

Foto zdroj: profimedia.cz

10.2.2014 8:00| autor: Redakce

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist