Jak to vidí chlap?

René ví hodně o mužích, a nebojí se vám to říct! Ptejte se ho, na co chcete, odpoví vám rád. Ale nečekejte, že se vám to bude vždycky líbit… René je chlap, který jde životem s hlavou veselou a myslí otevřenou, baví ho cestování, má rád ženy, dobré jídlo a k němu dobré pití. Rád poznává nové věci, baví ho technika a sport. S kamarády rád podniká nebezpečné výlety a adrenalin je jeho druhé jméno.

Pro psaní dotazu do poradny musíte být přihlášen/a.

Přihlaste se zde

Dotazy

  • Dotaz: Vztah

    Ahoj René. Ráda bych se zeptala, jak mám chápat chování jednoho kluka. Poznali jsme se na jedné akci skrz známé. Když jsme se viděli na druhé akci, skončili jsme spolu v posteli. Od té doby mi stále každý den píše. Od té doby jsme se viděli ještě párkrát na dalších akcích. Vždy, když jsme se viděli, tak to jiskřilo, koukali jsme po sobě, líbali se, drželi za ruce... Problém vidím v tom, že mimo ty akce jsme spolu nic nepodnikli. Nic jako sami dva soukromě. On o schůzce často píše, ale nikdy to nebylo dotažené si konce. Je hodně zaneprázdněný a práci a svoje záležitosti má na prvním místě. Celkově je na mě moc hodnej a je pozornej. Sedli jsme si, bavíme se o všem možném a srandičkujeme. Zajímá se, píše mi výhradně on. Každý den. Už to takhle trvá bezmála dva měsíce. Můj dotaz tedy zní, co si od toho slibuje, co mám čekat a nečekat, má vůbec zájem? Nebo si není jistý? Ano, jsem zastáncem toho, že by to mělo přijít tak nějak samovolně a spontánně, ale zase na druhou stranu to také nesmí trvat moc dlouho a asi by to chtělo nějaký posun.

    Odpověď:

    Ahoj,

    jestli jsi narazila na workoholika, tak budeš vždycky na druhém místě a může se stát, že se taky nedočkáš.

    Odpověděl/a: René Kraus, 17.1.2020 14:00 | Komentovat

  • Dotaz: Milenecky vztah

    Dobrý večer. Můj současný partnerský vztah se dostal na mrtvý bod. Přítel si dokazoval svoji přitažlivost oblbovanim jiných žen, vždy jsem na to přišla. Sypal si popel na hlavu.. Že prý adrenalin. Jestli došlo i na, sex jsem nikdy nezjistila. Naposledy to zkusil na přítelkyni syna. Sekla jsem se, že už nebudu putka domácí, začala jsem chodit víc ven.. Do kina, na kafe s kolegyně i atd. A řekla, ať mi dá čas, že tohle mu jen tak neodpustím. Tak se chci zeptat, proč to dělá? Chvíli je nešťastný,, poté dělá jakoby nic, a když nereaguju jak by chtěl, jakože bych měla asi dělat, že se nic nestalo, tak je naštvaný. Následně jsem potkala muže, ženatý,.. Jsme v úrovni přátelství.. Opravdu. Jsme si vrbami jak on říká. On má doma ženu, a občas i agresivní. Dokonce ho napadla. Opustit ji nechce, bojí se, že přijde o jejich dítě. Chci se zeptat, co přitahuje může na ženách jako jsou tyto? Když se vidíme, je na něm vidět, jak je z toho nešťastný, občas i píše, že to nedává.. Že nechápe proč se k němu chová tak zle. Někdy si žena večer sbali kufry a ráno jakoby se nechumelilo dělá snídani. Opravdu takový model manželství nechápu...

    Odpověď:

    Ahoj,

    myslím si, že v žádném případě nechce přijít o dítě a zároveň je v jejím područí, možná se jí i bojí, toho co udělá, takže nechce udělat ten zásadní krok. Většinou to bývá naopak, kdy se žena bojí opustit muže násilníka, ty jsi narazila na opačný příklad a bude to běh na dlouhou trať, dostat ho od ní. Nevzdávej to a mezitím si vyřeš svého manžela - zastydlýho puberťáka.

    Odpověděl/a: René Kraus, 16.1.2020 14:00 | Komentovat

  • Dotaz: Nevyznám se v něm

    Ahoj,rnv srpnu jsem se potkala s jedním klukem(32),začal mi psát,zvát mě na večeři,ale jelikož jsem ho vůbec neznala(jen od vidění),tak jsem byla ráda,že jsme si začali jen psát... asi 2měsíce. Nakonec jsme šli na procházku a bylo to mooc fajn,on mi hned chvíli po schůzce psal,že se super bavil. Další týden navrhl kino,kam se nakonec nejelo,protože mu prý nebylo dobře a najednou už nic neinicioval... tak jsem mu asi po třech dnech napsala,jestli se chce ještě vůbec vidět a on mi napsal,že teď vůbec neví,co chce,má teď takovou přemýšlecí náladu a že neví,jestli chce teď randit a je v tomhle hrozně komplikovanej a nerad by mi ublížil. Tak jsem mu napsala,jestli jsem něco udělala špatně a on,že ne,že je chyba v něm,že procházka byla strašně super,že si se mnou rozumněl,měl z toho dobrej pocit,ale pak za týden si řekl,že neví,jestli chce vztah. Přitom nikde přece není daný,že spolu musíme chodit. Jen to pro mě je po dlouhý době kluk,který mě fakt zaujal a se kterým mi stálo za to jít ven. Jednou mi i napsal,že mě má rád,přitom mě vůbec neznal... Moc nevím,co si o tom mám myslet na jednu stranu ho chápu,protože ani já nevím,ale říkala jsem si,že další schůzky ukážou. Každopádně pořád mi píše, zajímá se. Jsem z toho taková zmatená,ale rozhodně ho nechci nikam tlačit. Spíš ani nevím,jestli je tohle z jeho strany jen výmluva a nebo vážně neví,co chce.rnrnZajímal by mě tvůj pohled na věc z pozice chlapa.rnMockrát děkuju

    Odpověď:

    Ahoj,

    podle mě se jenom vymlouvá a je dost možný, že má i nějakou jinou. Protože kdyby to bylo všechno tak krásný, tak už by se to někam posunulo a nezůstalo by u jedné schůzky.

    Odpověděl/a: René Kraus, 15.1.2020 14:00 | Komentovat

  • Dotaz: co to znamená

    Ahoj Rene, rnnerozumim chovani meho kolegy, kamarada. Oba mame rodiny a jsme v nasich vztazich spokojeni. Uz nekolik let se spolu pratelime, ale vidame se pouze v praci, Musim se priznat, ze jsme spolu nekolikrat uklouzli, ale rekli jsme si, ze to byl pouze ulet. Vidame se kazdy tyden na kavu nebo obed. A ted k memu dotazu. Jiskri to mezi nami, mame se radi, oba ale vime, ze to nebudeme nikam posouvat. Nekolikrat jsem ale chtela tento podivny pratelsky vztah ukoncit, ale nikdy jsem se k tomu nejak nemohla odhodlat. Chybel by mi a ja bych chybela jemu. Ale jsme na tenkem lede. Kdyz jsem si s nim o tom mluvila, ze je to to pro me obcas tezke vidat ho a neuklouznout, rikal, ze on to ma "jinak", ale kdyz se stahnu, je to on, kdo mne vyhledava, flirtuje, ale kdyz by melo dojit na vec, stahne se a situace vypada tak, jako kdyby mne odmital. Pritom mne zamerne plete hlavu.. Asi to spatne vysvetluji, ale toto chovani preci neni normalni. Takhle se nechova radoby "jen" kamarad, nebo to maji chlapi fakt nestaveno jinak? Rikala jsem si, jestli to neni tim, ze se boji do toho spadnout, ale zaroven o mne nechce prijit, anebo si dokazuje, ze se libi a mne k tomu vyuziva...

    Odpověď:

    Ahoj,

    když s ním spíš, není to úplně kamarádství. A k tvému dotazu, podle mě si to jen špatně vysvětluješ. Píšeš, že máš spokojený vztah, tak se na celé tohle rádoby kamarádství vykašli, dokud je čas, protože taky můžeš přijít o rodinu i o kamaráda a zůstat úplně sama.

    Odpověděl/a: René Kraus, 14.1.2020 14:00 | Komentovat

  • Dotaz: Vztah ženatého s rozvedenou…

    Ahoj,co říkáš na vztah ženatého s rozvedenou?

    Odpověď:

    Ahoj,
    zkus si položit otázku, proč jsi rozvedená? Chlap tě podváděl s jinou? Až mu na to jeho manželka přijde, tak bude další rozvedená žena. Pokud chceš znát můj názor, tak já s tím nesouhlasím, ale je to každého věc, jak se k životu postaví a jaké má priority.

    Odpověděl/a: René Kraus, 10.1.2020 10:00 | Komentovat

  • Dotaz: Oslovují mne jen mladí muži…

    Můžete mi vysvětlit? Jsem víc jak rok bez partnera,tedy hledám muže,na vážný vztah.Jen mě zaráží,že mě převážně oslovují a nabízí vztah ,či společné bydlení a život o hodně mladší muži.To je cca35-45let.Mě je 50sát.Nepřipadám si,že bych na ně působila mateřsky,nebo jinak ,nejsem zámožná panička. Jen mě to dost trápí,že jen tito muži o mě stojí. Proč tomu tak je u mladých mužů? A co s tím? p.s. Jsem zoufalá.

    Odpověď:

    Ahoj,
    možná máš jenom smůlu na chlapy. Proč tě oslovují jen zajíčkové, to nevím, ale pokud je ti padesát a začne si tě namlouvat chlap, kterému je čtyřicet pět, tak na tom nic zvláštního nevidím, ale pokud to jde s věkem dolů, tak to už je na zamyšlení. Možná jsi velice atraktivní a na těch padesát nevypadáš a tak trochu klameš tělem. Možná by bylo horší, kdyby se o tebe zajímali důchodci, tak to by bylo už opravdu na zamyšlenou! Ale v padesáti bych si života užíval plnými doušky a na nic nečekal. Ono to pořád nepůjde!

    Odpověděl/a: René Kraus, 8.1.2020 10:00 | Komentovat

  • Dotaz: Svého přítele jsem se snažila neustále podporovat…

    Ahoj René. Měla jsem podle mě idylický vztah, který trval rok a půl a on mě předtím skoro rok "uháněl". Svého přítele jsem se snažila nestále podporovat, chápala jsem chvíle kdy byl vyčerpán z práce a staral se o něj.. nebudu tu vše vypisovat, měli jsme prostě idylický vztah i on říkal že je šťastný. Jako každý vztah jsme měli drobné hádky a po jedné takové se se mnou rozešel. Zpětně jako důvod udal že to je z důvodu že sem se nechtěla stýkat pravidelně s jeho přáteli (se kterými se on stýkal velice málo, ale né kvůli mě vždycky si doslova vymýšlel důvody proč nemůže a když jsem se ho pak ptala proč jim lže tak odvětil že nemá náladu se vidět a podobně) a s rodinou. Pár dnů poté co se se mnou rozešel si našel novou přítelkyni od něj z práce, prý mu dává vše co já ne a navíc už po 14 dnech co jsou spolu jí zná celá rodina a ty jí doslova milují... Mě neměli rádi neměli prý jsem nespolečenská, což je sice hloupost, ale budiž. Nejvíce mě šokuje že mi tvrdí že se mnou byl šťastný jen mu vadili ty drobné hádky a hlavně sem se nelíbila jeho matce s jeho novu přítelkyní je zase všechno růžové, navíc jeho rodina jí miluje... Nemohu se zbavit pocitu že důvodem našeho rozchodu je jeho rodina (tedy spíše jeho matka) která mě nepřijala na základě jedné návštěvy, kde mě velice zaskočili nepříjemnými otázkami, které se rozhodně nepokládají při prvním setkání a já po té působila velice rozpačitě, protože jsem se chtěla doslova propadnout do země. Vím že to je velice zkrácené ale zajímá mě tvůj názor je špatně něco se mnou? Neustále si vyčítám že jsem se více nesnažila navázat dobrý vztah s jeho rodinou, ale na druhou stranu moji rodiče by mi do vztahu nikdy nemluvili, protože to je moje věc a můj život. Díky za odpověď

    Odpověď:

    Ahoj,
    rozhodně si nemyslím, že je něco s tebou špatně! Chyba je na druhé straně... pokud si do toho tvůj bývalý přítel nechá kecat od maminky, tak to je špatně! Ten tvůj už bývalý mamánek miluje maminku a nikoho jiného si k sobě nepustí. Maminka s ním cvičí jako s loutkou, a to není chlap pro život a tak nelituj. To, že si oblíbila jeho novou přítelkyni, není tím, že je lepší, ale naopak bude asi malinko pod tlakem přítele a i jeho milované maminky a raději ze sebe udělá blbku, než aby si přiznala, že jí to vadí. Určitě jí nemáš co závidět a ona to pozná hodně brzo, do jaké to rodiny vlezla. Ten chlap za to nestojí, protože dokud bude maminka naživu, tak bude vždy na prvním místě. Je to naprosto nepoužitelný chlap a ty ničeho nelituj a jdi za novou a lepší láskou.

    Odpověděl/a: René Kraus, 6.1.2020 14:00 | Komentovat

  • Dotaz: Je mě ze všeho hrozně smutno…

    Ahoj, ráda bych se na něco zeptala. Setkala jsem se s někým na své cestě v Americe, ten člověk mě pomohl a strávili jsme společně jeden den - k ničemu mezi name nedošlo. Když jsem odlítala domů doprovodil mě na letiště, kde jsme se políbili a říkal, že by za mnou rád přiletěl do Prahy ještě tento rok. Já když jsem odlítala jsem k němu cítila náklonost a vděčnost, on asi něco víc. Pak jsme si začali psát bylo to krásné, složil mě báseň, psal hodně zamilovaně a já se zamilovala taky... jen problem je v tom, že je to již 5 měsíců a ještě nejméně 4-5měsíců bude trvat než přiletí, jelikož já take nemohu teď letět zpět píšeme si jen maily. Píšeme si, ale čím dál méně hlavně z jeho strany to hodně ochladlo. Sice stale píše, že mě chce vidět, že mu chybím, ale není to stejné jako dřív... Psal, že by mě potřeboval vidět každý den, aby byl opravdu zamilovaný a získal ke mě nové city. Je to docela dost těžké pro mě, ale snažím se udržet kontakt. Asi opravdu jako chlapi musíte partnerku vidět, ale tím, že píše jednou, dvakrát do týdne mě to nijak neulehčí. Myslíš, že má náš vztah nějaký smysl? Sama jsem se už I ptala zda chce někdy něco víc jak přátelství, on napsal, že ano, že si přeje se mnou chodit, cestovat, chodit na večeře, tancovat, objímat, líbat... ale já fakt nevím zda vydržíme oba ještě tak dlouho čekat. Je mě ze všeho hrozně smutno. díky moc za odpověď. Romelie

    Odpověď:

    Ahoj,
    láska přes oceán je složitá. Nevím, nevím, ale podle toho, co píšeš, tak se to začíná pomalu, ale jistě vytrácet a nakonec to dopadne tak, že budeš čekat na odpověď a ta už nikdy nedorazí. Víš, asi ses zamilovala a on to vidí trochu jinak a pomalu se vytrácí ten počáteční elán a sliby, jak si budete psát a jak to bude fajn a i vaše společné plánování bude pomalu uvadat! Myslím si, že ani to setkání, které je plánováno za pár měsíců neproběhne a už se nikdy neuvidíte. Jeden den asi nestačil na to, abyste se více poznali a mohli plánovat společnou budoucnost.

    Odpověděl/a: René Kraus, 2.1.2020 14:00 | Komentovat

  • Dotaz: Vrátí se?

    Vráti se? S přitelem jsme měli těžké období.... porad si psal po internetu s devcaty...nejen kamaradske veci ae i veci tykajici se sexualni stranky psal si s nimi sexualne...a pritom mi rikal jak me miluje.... neverim mu to po tom vsem ae stale ho miluju a vim že on me taky...situace se vyhrotila tak, ze ja mu ze sveho strachu ze to udelá znovu když jsem an to rpisla...zacala zakazovat snad všechno a on on ejdnoho dne starsne bouchnul a dospeli jsme ke konci..pak ..mi jednoho dne napsal...at jsem stastna s nekym jinym...jenze ja to nedokazu... je to už tyden a ja na nej musim stále myslet..chtela bych ho zpátky, byl to první vážny vztah a strašně mi chybí jeho blizkost. Prosim Vás o radu co mam dělat. Jinak mě v realu nikdy nepodvedl, ae ty holky si pridal ihned po nasem rozchodu a pise si s nimi dál. Moc mě to mrzí ae stale vím, že me porad miluje...z toho co napsal..vim ze je mu to lito a nevi jak to zachranit, ja bych se k nemu chtela vratit ae envim jak an to nechci byt vlezla a psát mu. Tak vás moc prosím o radu. Děkuji.

    Odpověď:

    Ahoj,
    pokud se vrátíš, tak vlezeš do stejného problému, který jste měli. On už asi jiný nebude a pokud ví, že ti vadí jeho laškování s jinými děvčaty a byť jen po netu, tak by toho měl nechat. Ale jak vidíš, on jiný nebude. Je to typ chlapa, co potřebuje pozornost žen za každou cenu. Vím, že ho určitě pořád miluješ, ale pokud by on miloval tebe, tak by se i podle toho choval, a to on nedělá a nikdy dělat nebude. Ničeho nelituj a rozhodně se nesnaž to za každou cenu slepit! A určitě mu to není líto a zachránit nic nechce. To je jen tvá bujná představa.

    Odpověděl/a: René Kraus, 31.12.2019 14:00 | Komentovat

  • Dotaz: Opravdu jsou jen kamarádi a nebo bude něco víc?

    Opravdu jsou jen kamarádi a nebo bude něco víc? Ahoj René, chtěla bych se zeptat. Můj už zase bývalí přítel si píše a schází s holkou, kterou já naprosto nenávidím. Protože už potřetí nám zničila vztah. Psal mi, že se mají hodně rádi a když se ho zeptam jestli ji miluje, tak mi odpoví, že mi nemůže v tuhle chvíli odpovědět. Když jsme opět byli spolu, tak mi říkal, že by s ní stejně nemohl být, ale teď se bojím, že s ní bude. Jenže neví jaká ona doopravdy je. Její nej kamarádka mi o ní povídala ne moc pěkné věci. Nevydrží u jednoho kluka a on jí ty lži baští. Mám strach, že spolu budou. A také mi říkal, že jsou prostě jen kamarádi. Podle mě, kdyby spolu měli být, tak spolu dávno jsou. Myslíš si, že spolu budou? Chtěla bych znát tvůj názor, názor muže. Děkuji.

    Odpověď:

    Ahoj,
    tak to jestli spolu budou nebo nebudou, je jen a jen na nich. Ve tvém případě by mělo znamenat to staré omývané "třikrát a dost". Jen se tobě divím, že už jsi mu třikrát odpustila, protože si je jistý že se má kam vracet, když mu to třeba s jeho novou nejde. To co ti řekla její kamarádka, taky nemusí být pravda, ale to ukáže až čas a až ho opět kopne do zadku, tak se ti pokorně vrátí, ale na tvém místě by mi už nesměl překročit práh. Přece ti za to takový blb nestojí!!! Není to jediný chlap na světě a tak konej!!

    Odpověděl/a: René Kraus, 9.12.2019 18:00 | Komentovat

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist