Chcete mít dostatek energie? Dobře si vybírejte snídani…

Máte problémy s koncentrací po ránu? Jste roztěkaní a nesoustředění? Dopřejte si vydatnou snídani a buďte produktivnější v práci i během studia!

wellness-snidane-1100x618.jpg

Existuje mnoho potravin, které zvyšují koncentraci a doplňují energii, my jsme pro vás vybrali ty, které se nejlépe hodí k snídani! Mezi výhody pořádné snídaně nepatří pouze nastartování metabolismu. Je to zároveň zdroj tolik potřebné energie pro váš mozek. Díky této energii a lepšímu soustředění se zlepší váš pracovní výkon a bez problémů zvládnete všechny své povinnosti!

Celozrnné pečivo
Oves, pšenice, ječmen a další obiloviny jsou perfektním startem nového dne, protože zajišťují rychlou dávku energie. Doplňte celozrnné pečivo jahodami, borůvkami nebo malinami!

Vejce
Vejce jsou zároveň vydatným jídlem i úžasným zdrojem základních mastných kyselin, vitamínu B a lecitinu, které jsou přínosem pro váš mozek i paměť.

Mléčné výrobky
Vápník společně s aminokyselinami z mléčných výrobků, jako je mléko, jogurty a sýry, působí příznivě na naši paměť. Tyto produkty by se proto měly stát nedílnou součástí vaší snídaně!

Oříšky
Oříšky jsou bohaté na mastné kyseliny a kyselinu listovou, které příznivě ovlivňují náladu. Přihoďte si k snídani pár mandlí, lískových oříšků nebo buráků a připravte se na hravě zvládnutý náročný den.

Čaj
Zapijte svou snídani nejlépe zeleným čajem, o němž se proslýchá, že zlepšuje paměť a má spoustu dalších příznivých účinků na lidské tělo!

A jaká je vaše oblíbená snídaně? My v redakci se bez mučení přiznáváme, kdyby bylo na nás, tak jsou to samé laskominy jako koblížky, kolače, piškoty…mňam.

Foto zdroj: profimedia.cz

9.8.2013 8:00| autor: Pavla Hořínková

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.
TOPlist