Chcete mít dostatek energie? Dobře si vybírejte snídani…

Máte problémy s koncentrací po ránu? Jste roztěkaní a nesoustředění? Dopřejte si vydatnou snídani a buďte produktivnější v práci i během studia!

wellness-snidane-1100x618.jpg

Existuje mnoho potravin, které zvyšují koncentraci a doplňují energii, my jsme pro vás vybrali ty, které se nejlépe hodí k snídani! Mezi výhody pořádné snídaně nepatří pouze nastartování metabolismu. Je to zároveň zdroj tolik potřebné energie pro váš mozek. Díky této energii a lepšímu soustředění se zlepší váš pracovní výkon a bez problémů zvládnete všechny své povinnosti!

Celozrnné pečivo
Oves, pšenice, ječmen a další obiloviny jsou perfektním startem nového dne, protože zajišťují rychlou dávku energie. Doplňte celozrnné pečivo jahodami, borůvkami nebo malinami!

Vejce
Vejce jsou zároveň vydatným jídlem i úžasným zdrojem základních mastných kyselin, vitamínu B a lecitinu, které jsou přínosem pro váš mozek i paměť.

Mléčné výrobky
Vápník společně s aminokyselinami z mléčných výrobků, jako je mléko, jogurty a sýry, působí příznivě na naši paměť. Tyto produkty by se proto měly stát nedílnou součástí vaší snídaně!

Oříšky
Oříšky jsou bohaté na mastné kyseliny a kyselinu listovou, které příznivě ovlivňují náladu. Přihoďte si k snídani pár mandlí, lískových oříšků nebo buráků a připravte se na hravě zvládnutý náročný den.

Čaj
Zapijte svou snídani nejlépe zeleným čajem, o němž se proslýchá, že zlepšuje paměť a má spoustu dalších příznivých účinků na lidské tělo!

A jaká je vaše oblíbená snídaně? My v redakci se bez mučení přiznáváme, kdyby bylo na nás, tak jsou to samé laskominy jako koblížky, kolače, piškoty…mňam.

Foto zdroj: profimedia.cz

9.8.2013 8:00| autor: Pavla Hořínková
Více o tématu: energiepotravinysnídaně

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist