Jaro je tady a s ním jarní únava? Stopněte ji!

I když je právě jaro považováno za to nejkrásnější období v roce, na některé z nás může i přesto zaútočit pocit únavy, jež nám krade báječnou energii ze sluníčka a svěží vitalitu. Přinášíme vám recept na jarní malátnost, s námi ospalosti mávneme na rozloučenou, přivítáme chuť vyzkoušet a poznat nové věci či dokonce zažít nová dobrodružství.

wellness-jarni-unava-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

Vytáhněte rodinu nebo chlupáče na procházku nebo jen tak na kolo

Sluneční energie a její hřejivé doteky umí s naší fyzickou i duševní schránkou naprosté zázraky a my ji pokládáme za nezbytnou právě ve chvíli, pokud vás sužuje jarní vyčerpání. Radujte se ze změny jarního období a jděte se projít, zelení zářící trávníky, růžovými kvítky ověnčené stromy a vůně optimismu, právě tyto atributy báječně vystihují jaro. Není dobré o nich pouze číst a zachumlat se do postele nebo proležet odpoledne u televize. Vyjděte ven a nadechněte se z plných plic té jarní nádhery.

Jóga vás napumpuje energií
Říkáte si, že potřebujete tak trochu upravit váhu do plavek, ale vůbec se vám nechce a k tomu to vyčerpání? Co byste řekli právě józe, ta umí tělo krásně zklidnit, ale také toto cvičení fantasticky dobíjí baterky. Doporučujeme také víkendové semináře, jejích výhodou je rychlejší osvojení sestavy a pak si ji můžete pravidelně cvičit v pohodlí vašeho obýváku.

článek

Tip: Co vás spolehlivě donutí ke cvičení? Nechejte si karimatku na místě k tomu určenému a pokaždé, když na ni stočíte zrak, donutíte se k pravidelnému pohybu.  Existuje nespočet typů jógy a jistě najdete tu svoji.

Svěží jídelníček, vitamíny a dostatečný pitný režim
Vyškrtněte tučné a kaloricky bohaté pokrmy, laskominy a hříšné cukrovinky. Zima je pryč, proto není třeba budovat tepelné zásoby. Uvařte si zeleninová jídla, nebo alespoň je doplňte zeleninovou přílohou, saláty nebo dávkou ovoce. Co třeba rizoto, špenát s bramborem nebo květák ala vaše oblíbená úprava. Možností a variant je hned několik, skvělé jsou i smoothie nápoje nebo koktejly. Nezapomínejte také pít (ženy pijí často méně, něž je skutečně třeba), proto pozor na to.

Potřeba je také relax a odpočinek, nastavte si i pravidelný spánkový interval a především myslete pozitivně a vesele. A nezapomeňte nám do diskuze napsat, jak se s jarní únavou vypořádáváte vy…

Foto zdroj: profimedia.cz

15.4.2014 12:00| autor: Lenka Zelnitiusová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist