Krásná a mladá pleť. Díl třetí: Co jíst v následujících 4 týdnech

Podařilo se vám vysadit cukr a dodržet detox? Hurá! Pak vězte, že v následujících třech týdnech už si budete moci cukr dopřát – tedy samozřejmě jen ten přírodní. Ale co bychom neudělaly pro krásu, že?

Jestli něco opravdu škodí pleti, tak je to cukr. Dodá nejen vrásky, ale dokáže ji i vysušit. Proto je lepší spotřebu cukru omezit pokud možno co nejvíce. Tělo je lepší nejprve očistit a pak pomalu začít s čtyřtýdenní dietou.

Dieta: 1. týden

  • Stále platí zákaz cukru a sacharidů, ale můžete si dopřát malé množství alkoholu (ale pouze červené víno – maximálně dvě deci třikrát týdně).
  • Jezte minimálně 170 g masa (kuřecí, krůtí, libové vepřové, hovězí, kraba, ryby) třikrát týdně.
  • Jednou týdně si dejte bílý jogurt či sýr cottage.
  • Jezte zeleninu, už můžete i syrovou mrkev či rajčata.
  • Dopřejte si jablko denně.
  • Dejte si dvakrát denně hrst ořechů nebo slunečnicových semínek.
  • Tuky: olivový olej, olivy, avokádo
  • Můžete si dát dva šálky neslazené kávy denně s mlékem, nebo neomezené množství čaje. Pijte dva litry vody.

článek

Dieta: 2. týden

  • Teď se konečně cítíte dobře. Máte čistou hlavu a více energie. Už vás nehoní mlsná.
  • Stejně jako minulý týden jezte minimálně 170 g masa (kuřecí, krůtí, libové vepřové, hovězí, kraba) třikrát týdně.
  • Dopřejte si neomezené množství zeleniny, už můžete i vařenou mrkev a hrách.
  • Kromě denního jablka si můžete dopřát i 100 gramů melounu, grapefruitu, malin, jahod či borůvek.
  • Dejte si dvakrát denně hrst ořechů či semínek.
  • Můžete i slaný popcorn.
  • Kafe, víno, tuky a voda stejně jako minulý týden.

Dieta: 3. a 4. týden

  • Už jste dva týdny „čistá“. Teď si můžete dopřát celozrnné pečivo, ale i čokoládu!
  • Co se mění oproti předcházejícím týdnům:
  • Můžete si dát denně 30 g hořké čokolády.
  • Vína si můžete dopřát dvě deci čtyřikrát týdně.
  • Můžete si dát porci celozrnných špaget (povolený je také vařený oves či pohanka).
  • Ve čtvrtém týdnu si můžete dopřát víno pětkrát týdně.
  • Potraviny, které byly zařazeny do diety, by měly pokožce prospívat. I červené víno má svůj význam, obsahuje zdravé antioxidanty, které snižují hladinu cukru a prospívají cévám.

Pokud jste dietu dodržela, gratulujeme. Ale možná jste se nechala jen inspirovat a konzumaci cukru trochu omezila – i to je dobře.

Foto zdroj: profimedia.cz

7.2.2014 12:00| autor: Marta Dostoupilová
Více o tématu: mladá pleť

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist