Koktejly, které nejen pomáhají hubnout, ale také léčí. Pije je i Kate Middleton

Hradní kuloáry odtajnily způsob, kterým se udržuje v kondici vévodkyně z Cambridge Kate Middleton. Tajnou zbraní manželky prince Williama je prý speciální mixér, díky němuž si dokáže namíchat zdravé a chutné koktejly.

Ta věcička se jmenuje Nutri Bullet a traduje se o ní, že dokáže z jídla získat skryté živiny, a nejvíce tak využít jeho zdravý potenciál. Ať tak či onak, na přípravu následujících koktejlů by měl stačit i obyčejný tyčový mixér. Zdravé koktejly vám umožní dát si jedno „hříšné“ jídlo denně: kousek koláče či burger. Nejsou ale všemocné, a tak je chce doplnit zdravější stravou. Jejich základem je 50% zelené zeleniny, 50% ovoce, 2-4 lžíce semínek a zbytek tvoří voda.

Koktejly pro zdravé kosti

Koktejly jsou bohaté na vápník, vitamin K, magnézium, draslík

1. 50% kapusty, 1 banán, 8 lžic malin, 8 lžic borůvek, 4 lžíce pšeničných otrub, 10 ořechů kešu, 2 lžíce  kakaa, dolít vodou.

2. 50% mangoldu, 1 papaya, sladká brambora připravená na páře, 10 mandlí, lžička skořice, dolít vodou.

Koktejly pro zdravé srdce

Srdce odvádí do dalších orgánů okysličenou krev, zásobuje je živinami, proto je důležité, aby fungovalo dobře.

1. 50% rukoly, půlka avokáda, švestka, lžíce lněných semínek

2. 50% špenátu, oloupané jablko, 4 lžíce pšeničných otrub, lžíce olivového oleje

Koktejly pro lepší imunitu

Imunitní systém tělo chrání před infekcemi a nemocemi. Posílíte jej zdravým životním stylem a živinami bohatými na antioxidanty, zeleninou a ořechy.

1. 50% mladé kapusty, 1 oloupaný pomeranč, 10 mandlí, 2 lžíce sezamových semínek

2. 50% mangoldu, 1 oloupaná mrkev, 16 jahod, lžíce slunečnicových semínek, lžíce dýňových semínek

článek

Koktejly pro krásu

Obsahují živiny pro mladistvější pokožku a lesklé vlasy.

1. 50% mangoldu, 16 kuliček červených hroznů, půlka řepy, 1 para ořech, lžíce jablečného octa

2. 50% mangoldu, 8 lžic ananasu, 8 jahod, lžíce goji, 12 kešu oříšků

Koktejly pro lepší paměť

Následující koktejly vám zlepší nejen paměť, ale zrychlí i myšlení.

1. 50% špenátu, půlka avokáda, 2 meruňky, 10 mandlí, lžíce slunečnicových semínek

2. 25% mladé kapusty, 25% špenátu, 19 lžic papáji, 4 lžíce vlašských ořechů, 2 lžíce lněných semínek

Pro lepší spánek

Dobrý spánek je základ. Právě během něj tělo regeneruje.

1. 50% špenátu, banán, maliny, borůvky, lžíce dýňových semínek, lžíce slunečnicových semínek

2. 50% špenátu, 16 lžic vodního melounu, 4 lžíce dýňových semínek

Pro lepší trávení

Vláknina je důležitá, pomáhá efektivnímu trávení.

1. 50% hlávkového salátu, půlka sladké brambory připravené na páře ve slupce, půlka pomeranče, 2 datle, 5 vlašských ořechů, 2 lžičky skořice

2. 50% špenátu, okurka, kiwi, 16 lžic vodního melounu, lžíce džusu z aloe vera.

Foto zdroj: thinkstockphotos.com

26.1.2015 10:00| autor: Marta Dostoupilová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist