Hubnutí s Feminou: Mačingová dieta den devatenáctý

Podporovací schůzka se včera trochu protáhla, ale vzhledem k tomu, že jsem byla na minerálce, tak jsem se skvěle vyspala. Poučená ze včerejšího dne, se na dnešní jídelníček dívám s nadšením. Snad mi vydrží.

Co nás dnes čeká:

Snídaně: pohankové vločky + sojové mléko +  strouhané jablko + ořechy + med

Oběd: celerové hranolky + filety z mořské tresky na másle

Večeře: brokolice s česnekem + tuňák v konzervě

Pohankové vločky jsou moc dobré a strouhaného jablka jsem si dala málo.

Dneska jsem si začala zkoušet pár oblečků, které jsem dřív neoblékla a je to fakt radost zjistit, že máte najednou víc věcí na výběr. Zároveň jsem si uvědomila, že už se musím vážně rozhodnout, co budu po Mačingovce dělat dál. Pokud bych se totiž vrátila k původnímu stravování, tak se dostaví jojo efekt a mám to zase zpátky.

I když mám chuť na nějaká jídla a sladkosti a ze začátku jsem si říkala, že ihned po skončení detoxu si udělám den, kdy si je všechny dám, teď začínám měnit názor. Cítím, že se mi zmenšilo bříško a stehna. Nebyla by škoda, to zase všechno nabrat zpátky?

článek

Přemýšlím o dietě podle krevních skupin. Pročítala jsem potraviny, které díky mé krevní skupině, jsou rizikové a celkem se to shoduje s tím, jak se cítím po jejich konzumaci. S ořechů mi nejvíce vyhovují mandle a nejhůř je mi po arašídech. Arašídy a ostatní ořechy jsou zakázané a mandle jsou jediné ořechy, které smím. Asi si to pořádně pročtu. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Mořská treska na másle byla moc dobrá, jediné, co mi vadilo, byly kosti. Já vím, ryby mají kosti. 🙂 Celerové hranolky se mi trošku připalovaly, ale chuťově byly podobné bramborám.

Brokolice s tuňákem nebyl žádný šlágr, ale to neva.

Pa Monča

Foto: profimedia.cz

27.1.2014 10:00| autor: Monča

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist