Celulitida? Pryč s ní!

Boj s celulitidou je běh na dlouhou trať. Existují ale metody, které tento maratón mohou podstatně zkrátit. Jednou z nejmodernějších je systém VacuShape, který pracuje na principu podtlaku!

Výjimečnost této metody ještě podtrhuje přítomnost pacienta v jakési kosmické podtlakové komoře. Představa, že se tu ale bude „flákat“ a čekat na zhubnutí, je mylná. V téhle komoře je pohyb nutností

.

„Procedura způsobuje cílené spalování tuků v problematických partiích, jako jsou hýždě a stehna, což ocení zejména ženy, které touží po hezké a symetrické postavě,“ představuje tuhle moderní metodu MUDr. A. Frantíková z lázní Teplice nad Bečvou, kde tento neobvyklý přístroj mají. „Tato metoda ale neumožňuje jen hubnutí. Pravidelným cvičením je totiž možné odstranit také nepříjemnou a nehezkou celulitidu.“

Před procedurou je dobré nejprve řádně zahřát organismus. Ideální je jízda na rotopedu. A pak už přichází na řadu VacuShape. Tedy zhruba půlhodinová chůze na běžec­kém pásu. Přitom se problematické partie těla nacházejí v podtlakové kabině.

„Střídavým podtlakem je krev nasávána do kapilár v podkoží, kde působí jako přepravní médium a odvádí tuk z tukových buněk ke svalům. Neboť jedině tam je možno tuk spálit,“ vysvětluje dále doktorka Frantíková.

V průběhu aplikace je monitorována tepová frekvence tak, aby se jednalo po celou dobu o aerobní cvičení, kdy je spotřeba energie hrazena z 80 % tuky. Optimální tepová frekvence přitom vychází z jednoduchého vzorce 0,65 krát 200 minus věk klienta.

 

Účinky se dostaví po nejméně 10 aplikacích, ale doporučuje se raději dvacet opakování. Pak by měla být kůže příjemně vyhlazena, dojít by mělo i k viditelným váhovým a centimetrovým úbytkům.

Během terapie je samozřejmé a nutné dodržovat i správný pitný a stravovací režim. A co tedy jíst před terapií? Hodně uhlovodanů, tedy rýži, brambory, těstoviny, müsli. Po proceduře si tělo žádá především bílkoviny z ryb, masa, drůbeže nebo tofu například se zeleninou, ale bez tučných omáček. A nesmí se zapomínat ani na pitný režim, tedy tři až čtyři litry tekutin denně. Není nutné začínat s dietou.

Čemu se pak raději vyhnout? Nemělo by se chodit do solária a do sauny. Stejně tak by se na čas měly vynechat sporty, které extrémně zatěžují svaly na nohou.
 
3.4.2009 12:00| autor: Jaromír Pohan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist