Zanadávat si člověka uvolní

Součástí tréninku manažerů možná bude nácvik vulgárního vyjadřování. Podle odborníků z Anglie totiž sprostá slova pomáhají účinně uvolnit napětí a stres mezi zaměstnanci a neměla by být tedy zcela postihována a potlačována.

Ačkoli jsou tyto výrazy mnohdy hrubé, podle profesora Yehudy Barucha, specialisty na management z University of East Anglia, pomáhají zlepšovat morálku pracovní skupiny a jejich týmového ducha.

„Naše studie předpokládá, že v mnoha případech tabuizovaný jazyk slouží lidem k vytváření a udržování solidarity a jako mechanismus přispívá ke zvládání stresu,“ tvrdí Baruch.

Jenže vulgarismy nesmějí přerůst v neuctivost a ignoraci nadřízených nebo ke znevažování kolegů.

„Jistě v mnoha scénářích, zvláště v přítomnosti zákazníků či nadřízených, neuctivost musí být velmi vážně potírána a potlačována,“ dodal Baruch.

19.10.2007 12:00| autor: Famous

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist