Trenér celebrit radí: 5 cviků na vnitřní stranu stehen

Za gazelíma nohama modelek nemusí nutně být hladovění. Americký trenér celebrit Matt Townsed si poradil s nejednou krasavicí a dokázal její postavu proměnit pomocí správných cviků v objekt hodný zbožňování. Zkuste to také!

Matt zná sérii cviků, které zaručeně pomohou zpevnit vnitřní stranu stehen. Výhodou je, že nemusíte utrácet čas ani peníze. Posilovat lze totiž v pohodě i doma. Chce to jen dostatek vůle a špetku vytrvalosti. Aby bylo cvičení účinné, musí se každý cvik opakovat 12 – 15krát.

5 kroků k úžasným nohám

Squaty

Nejprve se narovnejte. Ramena tlačte dolů, zatáhněte zadek, pánev mírně vysuňte dopředu. Nohy dejte mírně od sebe. S rovnými zády jděte do dřepu. Váha musí být vždy na patách, kolena jsou až za špičkami. V této pozici vydržte 3 sekundy a pak se vraťte znovu nahoru, nohy ale úplně nepropínejte, nechte je mírně pokrčené.

Stoj na jedné noze

Narovnejte se, dejte nohy k sobě. Pomalu přenášejte váhu na jednu nohu, zatímco tu druhou budete zvedat – špička zvednuté nohy směřuje k zemi a noha je na úrovni zadečku. Nohu vraťte do původní pozice. Pak nohy vyměňte. Pro zefektivnění můžete cvičit s činkami.

[[related]]

Posilování s balonkem

Lehněte si na podložku, mezi kolena si dejte měkký zpola nafouknutý balonek. Co nejpevněji stiskněte balonek a boky se odlepte od podložky. Vydržte 5 sekund. Poté cvik opakujte.

Unožení

Narovnejte se, nohy mírně rozkročte do úrovně ramen, ruce natáhněte před sebe. Levou nohu nechejte na svém místě, tou pravou unožujte kam až to půjde. Vydržte v této poloze 3 sekundy. Poté se vraťte do původní polohy. Cvik opakujte na druhé straně.

Squaty u zdi

Opřete se o zeď. Záda a boky musí být co nejpevněji „přilepeny“ k ploše. Mezi kolena si dejte balonek. Pevně jej stiskněte a vydržte 45 – 60 sekund.

 
Foto: Profimedia.cz
11.3.2013 10:00| autor: Marta Dostoupilová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist