Cvik pro úžasný zadek

Pevný zadeček – to je sen snad každé ženy, ale také většiny mužů. V místech, kde se naše tělo setkává se židlí, se tuky ukládají s jistotou hodinových ručiček a se škodolibostí spolužačky se základní školy. Tak na co ještě čekáte?

Jedinečný cvik pro úžasný zadeček

Připravte si tyč od mopu nebo koštěte. Postavte se bokem k zrcadlu, pro správné provedení jej budete zpočátku potřebovat. Tyč si položte na ramena a předkloňte se. Trup je nyní rovnoběžný s podlahou, špičky směřují vpřed a celá váha spočívá na patách. Pánev posuňte co možná nejvíce vzad, aby tělo s končetinami svíralo ostrý (ne pravý) úhel. Zkontrolujte postoj v zrcadle a teprve potom můžeme začít cvičit.

Tahem spouštějte tělo asi o dvacet cm až ucítíte tah na zadní straně stehen. Silou zvedejte zpět. Bříško je vtažené, záda rovná. Kontrolujte svůj postoj v zrcadle. Znovu na RAZ spusťte tělo, na DVA vracejte zpět.

Optimální je asi padesát opakování po dvou – třech sériích, ale nezoufejte, když pálení ve svalech přesáhne vaše možnosti. Začínejte tak, jako s každým cvikem: pozvolna a s dokonale zvládnutou technikou provedení. Jen tak totiž bude mít cvik požadovaný efekt.

Samozřejmě, že to není všechno. Můžete pohyb rozfázovat nebo zkusit kalanetiku, což jsou velmi malé pohyby v bodě největšího záběru. (Přímo v tom bodě, kde vás stehna nejvíc „táhnou“.) Kmitavé pohyby v rozsahu jen několika málo cm provádějte s vyšším počtem opakování.

Fázovat zkuste na čtyři doby 1. RAZ, DVA – dolů TŘI, ČTYŘI – nahoru Čím důrazněji od sebe jednotlivé doby oddělujete, tím se cvičení stává náročnějším ale efektivnějším.

Pokud jste cvičili poctivě, druhý den budete citelně vnímat zadeček i zadní stehenní svaly. Dali jste jim zabrat, proto po cvičení nezapomeňte na strečink.

Lehněte si na podložku, pokrčte obě nohy v kolenou. Pravý kotník opřete o koleno pokrčené levé nohy a tu přitáhněte (oběma rukama) k hrudníku (kotník pravé nohy je stále opřený). Vydechněte. Nyní už najisto víte, který sval, že to protahujete :-). Položte obě nohy na paty a stejným způsobem protáhněte i druhou.

Foto: womenshealthmag.com, m.fark.com, annaankaofficial.blogspot.com, passion4profession.net, blog.gaiam.com, blog.brazilianbikinishop.com, trainerjo1.blogspot.com, womenshealthmag.com, strengthtrainingtechniques-npt.com, healthyliving.azcentral.com, woman.thenest.com, youqueen.com, fitstudio.com, nataliamuntean.com, personaltrainer.gr, aletta16.blogspot.com, papaa.org, drawingboardfitness.virb.com, weheartit.com, allwomentalk.blogspot.com, becomegorgeous.com, perkybuttformula.com, twogirlsonthego.com, womenshealthmag.com, homeworkoutpros.com, get-fit.biz, studiopilates.com, jbrighten.com, bikramyogacapalaba.com.au

18.2.2011 4:00| autor: Wanda

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist