Lifting obličeje sama a hravě

Také vás každodenní pohled do zrcadla deptá čím dál víc? Máte pocit, že ty vrásky přibývají nějak zbytečně rychle a hlavně neúměrně tomu, jak mladě se sama cítíte? Závidíte bohatým a slavným, že si mohou dovolit vynakládat nemalé prostředky na nejrůznější estetické úpravy? Už nemusíte! Vaše pleť může být zase krásná a mladá a bez zásahu skalpelu!

Ať už si o tom myslíte cokoliv, faktem je, že obličejové svaly mají podobnou strukturu jako ostatní svaly našeho těla. Je tedy možné je stejně tak uvolňovat, ale také posilovat. Trénované obličejové svaly jsou potom podstatně pružnější než netrénované, mají větší objem a tonus a zabraňují ochabování a stárnutí pokožky. Pokud však svaly ztratí pružnost a pevnost, začnou rysy obličeje vadnout, tvoří se vrásky a my pro své okolí i odraz v zrcadle nezadržitelně stárneme. Což nese většina žen s velkou nelibostí. A tak není od věci, že vznikla obličejová gymnastika zvaná MimiLift, která se zaměřuje právě na mimické svaly obličeje, které hrají rozhodující roli v našem vzhledu.

Nemusíte se bát, nejde o nic složitého, zvládne jí opravdu každý. Stačí si jen osvojit několik platných zásad. Potom už si vystačíte pouze se zrcadlem a pár minutami každý den. A pokud máte strach, že byste to nezvládla, pak sáhněte po knize Lifting obličeje, jejíž autorkou je Leena Kiviluoma a na náš trh jí i s postupem na DVD vydává společnost Euromedia Group, k.s., nakladatelství IKAR. Dozvíte se v ní to nejdůležitější o mimických svalech i o jejich funkcích, ale hlavně se naučíte jednoduché cviky, které dokonale protáhnou vaše obličejové svaly a omladí váš vzhled o několik let. Troufnu si říct i o několik desítek let. Ba co víc, najdete v ní i docela praktické tipy. Věděli jste třeba, že obličejová gymnastika je velmi účinným pomocníkem při záchvatovitých bolestech hlavy?

Před tím, než se pustíte do sestavy posilovacích cviků, naučte se dodržovat základní pokyny a to:

–    Zaměřte se na svaly, s nimiž pracujete, a ostatní svaly nechte uvolněné.
–    Jazyk držte u předních zubů. Mezi horními a dolními zuby nechte meze

ru, aby se zabránilo nadměrnému napětí při cvičení.
-Všechny cviky provádějte pečlivě a naplno.
–    Při nácviku používejte jako pomůcku zrcadlo.
–    Ze začátku pomáhejte pohybu svalu prstem.
–    Dopřejte si dostatek času na nácvik.
–    Každý cvik opakujte nejméně tolikrát, kolikrát je doporučeno. Chcete-li, můžete počet opakování zdvojnásobit.

 

I uvolňovací cviky mají své zásady:

  • Masáž nesmí být nikdy bolestivá, ale tahy by měly být natolik pevné, aby působily na svaly pod kůží obličeje.
  • Masáž provádějte na čisté pokožce bez oleje či jiných mazacích přípravků.
  • Při masážních technikách, kde by neměl stisk prstů prokluzovat, je vhodné použít tenké rukavice, měkký hadřík nebo ubrousek.
  • Masáž neprovádějte, pokud máte na obličeji vážné zranění, či kožní infekci.

 

Tak nevím, ale tohle mi přijde podstatně lepší, než složité řezání skalpelem, nestojí to žádné peníze, ani to nebolí, navíc nehrozí, že padnete do rukou ne zrovna dobře naladěného plastického chirurga a zákrok pak už nevezmete zpátky. Takže za mě jednoznačně lifting obličeje vítám. Co vy? Byly byste ochotné lehnout si na stůl plastického chirurga a změnit svou image, nebo raději volíte tyto ne tolik násilné cesty?

Knihu vydala Euromedia Group k.s., nakladatelství Ikar, 2011
www.euromedia.cz

4.9.2011 12:00| autor: Petra Martišková

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist