Štíhlá jako Rihanna? Stačí 25 minut denně a bez trenéra!

Při pohledu na štíhlé a pevné Rihannino tělo si jistě pomyslíte, že musí mít osobního trenéra a makat na sobě pod jeho vedením aspoň hodinu denně. Opak je však pravdou, sexy tělo se dá dosáhnout i bez trenéra a údajně stačí jen 25 minut nenáročného cvičení denně!

Krokoměr je základ
Když chcete mít hezké tělo, nemusíte sáhnout hluboko do peněženky a ani upravit svůj časový režim dne, dokonce ani nikam chodit. Trenér slavných tváří Harley Pasternak tvrdí, že udržuje celebrity, jako je Rihanna či Megan Fox, štíhlé a pevné úplně jednoduše – doporučil jim nosit krokoměr, který koupíte za pár stovek.

Deset tisíc kroků denně
Řekl jsem Rihanně, aby se ujistila, že každý den udělá 10 000 kroků,“ tvrdí odborník na fitness pro magazín Grazia. Kromě kráčení dostala za úkol jednoduchý trénink, který dělá během pěti dnů týdne. Ideální na něm je, že trvá jen 25 minut a dá se dělat kdykoliv a kdekoliv.

25-minut cvičení
Doporučil jsem jí speciální, 25 minut denně trvající, cvičení, které se skládá z pěti mini cvičení. Dělá ho pět dní do týdne kdekoliv je na světě. Snadno se to vpracuje do jejího nabitého programu a dokonce i do jejích prázdninových dnů,“ vysvětluje odborník na kondičku podle deníku Daily Mail. Cvičení zahrnuje pět fází: první a poslední je kardio – běhání nebo třeba skákání, prostřední část zahrnuje opakující se cviky na horní části těla, pak dolní a svaly břicha.

25-minutové cvičení dle Rihanny:

pět minut kardio na zahřátí – například jogging, tanec, skákání
pět minut cvičení horní části těla – například zvedání činek, kliky
pět minut cvičení dolní části těla – například dřepy
pět minut cvičení na břicho – například sed-lehy
pět minut kardio na zchlazení – tanec, skákání

Pět-faktorová dieta
Cvičení se zjevně vyplácí, Rihanna ráda předvádí své pevné tělo na fotografiích z nedávné dovolené na Havaji. Samozřejmě, ke cvičení patří i správné stravování. Rihanna dodržuje speciální dietu, která se skládá z pěti faktorů. Harley Pasternak ji popisuje na svých stránkách www.5factor.com.

Zakládá se na tom, že máme konzumovat pět malých jídel denně. Každé z těchto jídel se má skládat z pěti klíčových složek: bílkovin, vlákniny, zdravých sacharidů (například ovoce a zelenina) a zdravých tuků (například avokádo nebo ořechy) a z nápoje bez cukru – zelený čaj, voda obohacená vitamíny.

Čas na pochoutky
Jednou do týdne je dovoleno jíst oblíbené pochoutky, i čokoládu. Toto tajemství dělá Rihannu šťastnou. Šest dní do týdne „poslouchá“ a sedmý se stává rebelkou, dopřeje si „zakázané ovoce“. Ví totiž, že od dalšího dne bude opět poslouchat.

25.5.2012 12:00| autor: Yka Hricková, Wanda

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist