Chcete zhubnout? Zeptejte se hvězd!

Nejen mezilidské vztahy, povahové vlastnosti či budoucnost. Z hvězd se dá vyčíst dokonce také, zda si dát k obědu salát, či radši upřednostnit kuřecí maso.

Nedaří se vám hubnout? Zkuste na to jít od lesa a inspirovat se radami astrologů. Mají svou logiku. Jinak shazuje kila citlivá Ryba a jinak zase třeba temperamentní Skopec. A protože bez potu to bohužel nejde, poradíme také vhodné cvičení.

Skopec (21. 3. – 20. 4.)
Jste soutěživá a vždy chcete vyhrávat stejně jako například Victoria Beckham či Lucie Bílá. Potřebujete rychlou a efektivní dietu.
Doporučená dieta: Atkinsonova (vysoký podíl proteinů, nízký uhlovodíků).
Pohyb: Jste zaměřená na výkon. Zkuste aerobic, sprint.

Býk (21. 4. – 20. 5.)
Jste tvrdohlavá, citlivá požitkářka, která si neodepře dobré jídlo. Labužnicí je například Catherine Zeta Jones či Klára Issová.
Doporučená dieta: Velké množství zeleniny vyvažuje občasný hřích v podobě koláče. Jezte potraviny, které se pomaleji spalují: hnědou rýži, celozrnný chléb či sušené ovoce.
Pohyb: Využijte svou vůli a zkuste běh na 5 kilometrů.

Blíženci (21. 5. – 21. 6.)
Něco vás neustále žene vpřed. Máte chuť do života a je s vámi legrace. Vaší dvojnicí je krásná Angelina Jolie či Leona Machálková.
Doporučená dieta: Dopřejte si pestrou stravu, ale čokoládové tyčinky a brambůrky nahraďte ovocem. Přinuťte se aspoň jednou za den usednout ke stolu.
Pohyb: Zkuste zkombinovat aerobic s wrestlingem, kick-boxem či jógou.

Rak (22. 6. – 22. 7.)
Jste citlivá duše a jídlem často zaháníte chmury. Podobně je na tom Meryl Streep či Helena Vondráčková.
Doporučená dieta: Zkuste dietu dokotora Amena, která pracuje s pěti rozdílnými typy mozku a potlačuje nutkání přejídat se.
Pohyb: Hlavně klid. Vám bude sedět plavání nebo tai-či.

Lev (23. 7. – 23. 8.)
Typickou Lvicí je ohnivá a cílevědomá Madonna či Dana Morávková.
Doporučená dieta: Máte slabost pro šlehačku, sýry a červené maso. Zkuste je nahradit menšími porcemi, vhodné jsou vejce, ryby – čím méně ulovodíků, tím lépe.
Pohyb: Milujete výzvy. Vyzkoušejte třeba squash či zumbu.

Panna (24. 8. – 23. 9.)
Ač vypadáte, že máte vše v hlavě srovnané, můžete být někdy naivní. Jste soutěživá stejně jako Pippa Middleton či Adriana Sklenaříková.
Doporučená dieta: Jezte jídlo bohaté na vlákninu: lososa, čerstvé ovoce, ořechy. Odepřete si tučné mléko, šlechačku, chléb. Hlavně žádná tučná jídla!
Pohyb: Vyformujte si perfektní bříško cvičením pilates, které kombinujte s jógou.

[[related]]

Váhy (24. 9. – 23. 10.)
Krásná pleť, dlouhé nohy a štíhlá figura. Váhám Gwyneth Paltrow či Ivaně Chýlkové nelze než závidět.
Doporučená dieta: Vašimi citlivými místy jsou kosti a ledviny. Dopřejte si jídlo bohaté na vápník a pijte hodně tekutin.
Cvičení: Pot a dřina vám nic neříkají. Vhodná bude jóga.

Štír (24. 10. – 22. 11)
Potřebujete vidět cíl a děláte vše pro jeho dosažení. Podobně je na tom Katy Perry či Ivanka Trump.
Doporučená dieta: Bude vám sedět extrémnější s přísným zákazem uhlovodíků, ovoce a mléka. Jeden den v týdnu si ale můžete dopřát cokoliv.
Cvičení: Vášnivé Štírky rády přísnější režim. Sednou vám bojová umění nebo kick-box.

Střelec (23. 11. – 21. 12.)
Jste atraktivní a silná jako Scarlett Johansson či Jitka Asterová.
Doporučená dieta: Zkuste orientální: ryby, ořechy, semínka, zeleninu, rýži, sushi.
Cvičení: Turistika, běh či jízda na kole. Svědčí vám pohyb na čerstvém vzduchu.

Kozoroh (22. 12. – 20. 1.)
Jste mistryní sebedisciplíny.  Klid je příznačný také pro Kate Middleton či Janu Brejchovou.
Doporučená dieta: Šitá na míru je vám Cambridgeská dieta. Kominujte kuřecí, vejce, rýži a těstoviny s polévkami.
Cvičení: Ženská cvičení vás nelákají, radši ranní jogging.

Vodnář (21. 1. – 19. 2.)
Volnomyšlenkářka, která vytváří a boří pravidla. Takové jsou Jennifer Aniston či Věra Chytilová.
Doporučená dieta: Jako rebelka na to musíte netradičně, třeba hypnózou, která změní váš náhled na jídlo. Jezte jídla bohatá na vitamin B: listovou zelelinu, tuňáka, vejce.
Cvičení: Čím bláznivější, tím lepší: hula-hop či ultramaratony.

Ryby (20. 2. – 20. 3.)
Jste vnímavá, soucitná a intuitvní. Podobně je na tom Eva Mendes či Lucie Vondráčková.
Doporučená dieta: Zvyšte si imunitu česnekem a zázvorem, zkuste orientální kuchyni.
Cvičení: Zbavte se stresu plaváním, tancem či strečingem.

4.9.2012 12:00| autor: Marta Dostoupilová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist