Zdravé večeře na celý měsíc

Všichni víme, že večerní hříchy jsou pro linii nejhorší. Jenže denně vymýšlet večeři, aby byla dietní, zdravá, ale i chutná, je věčný problém. A ještě ať je jednoduchá a rychlá. Tak přesně takové jsou naše recepty. S nimi si vystačíte klidně na celý rok!

Kuskus s krevetami a avokádem

potřebujete: hrnek kuskusu, 200 g předvařených mražených krevet, 10 cherry rajčátek, 1 avokádo, ledový salát na ozdobu

Marináda na krevety: 1 lžíce olivového oleje, 2 lžíce medu, 1 lžíce citrónové šťávy, lžička chilli, lžička zázvoru

Krevety necháme rozmrazit a okapat. Smícháme s marinádou a necháme chvíli odležet v lednici. Potom je zprudka restujeme v hlubší pánvi, až zrůžoví. Kuskus připravíme podle návodu na sáčku a vmícháme do krevet. Přidáme i zbytek marinády. Odstavíme ze sporáku a smícháme s rozkrojenými cherry rajčátky a avokádem nakrájeným na kostky. Podáváme s ledovým salátem. Chutná teplé i vychlazené.

Tortilly s grilovanou zeleninou

4 tortilly, 1 cuketa, 2 papriky, 2 větší rajčata, 1 mladá cibule, 4 stroužky česneku, 2 lžíce olivového oleje, černý pepř

Cuketu, papriky a rajčata nakrájíme na menší kousky. Jednou lžící oleje pokapeme plech a smíchanou zeleninu na něj rozprostřeme. Posypeme kolečky cibule a nadrobno nasekaným česnekem, podle chuti opepříme. Pokapeme druhou lžící oleje a dáme do trouby na gril. Pomalu grilujeme asi 20 minut – pokud se zelenina seshora připaluje, přikryjeme ji alobalem. Připravenou směsí plníme nahřáté tortilly.

Špenátové karbanátky pečené v troubě

200 g mletého libového hovězího masa, sáček čerstvého špenátu, 1 cibule, 4 stroužky česneku, 1 vejce, strouhanka, sůl, pepř, lžička tymiánu, rostlinný olej

Špenát nasypeme do mísy, přelijeme vařící vodou, přecedíme a nasekáme. Smícháme s masem, přidáme nadrobno nakrájenou cibuli, utřený česnek, vejce a koření. Promícháme a postupně přisypáváme strouhanku. Hotová hmota se nesmí příliš lepit ani drobit. Tvoříme karbanátky a klademe na olejem vymaštěný plech. Pečeme 40 minut na 180°C. Podáváme s vařenými brambory nebo bramborovou kaší, ideálně však se zeleninou.

Všech třicet receptů na dietní večeře si můžete zdarma stáhnout v aktuálním magazínu Shine.

Foto: andtheniateit.com, gourmantineblog.com, foodjams.blogspot.com, katiescucina.com, tasteofbeirut.com, africanmangosupreme.com, drjockers.com, nwbc.com.au, funadvice.com, porkbeinspired.com, chatelaine.com, seasaltwithfood.com, worldwrapps.com, thekitchenismyplayground.com, thekitchenismyplayground.com, citronlimette.com, thetalkingkitchen.com, soufflebombay.blogspot.com, torontomomnow.com, mealplansforweightloss1.net, mealplansforweightloss1.net, mealplansforweightloss1.net, chewandchat.blogspot.com, healthycarrot.com, mensfitness.com, healthytodayhealthytomorrows.com, blogs.babble.com, ivysays.com, carlastastytreats.blogspot.com, reveal.co.uk

25.5.2010 12:00| autor: Katka Landlová
Více o tématu: dietní večeřezelenina

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist