Takhle hubnou experti. 10 zaručených tipů

A přece to jde bez diety! Jak hubnou ti, kteří jsou odborníky na hubnutí? Podařilo se nám získat rady expertů na shazování kil a zdravou výživu. Nemusíte nutně dodržovat všech deset tipů, stačí, budete-li se řídit alespoň pěti. Za měsíc pak můžete shodit šest kilo!

1. Dvakrát týdně dřepy

Aktivujte svaly silovým cvičením. Že budete mít muskulaturu jako Arnold, o kterou nestojíte, se nemusíte bát. Pěkná figura je ale zaručena. Navíc se změní podíl svalstva ve vašem těle a vy budete spalovat kalorie také ve spánku. Nezapomeňte ani na ruce, zkuste posilovací cvičení s činkami.

2. Ovesné otruby v jogurtu

Díky otrubám se budete cítit nasycená. Kalorie zůstanou ve střevě a následně se vyloučí se stolicí. Do krve se pak dostane miminum cukru, kalorií a tuku. Dejte si každé ráno do jogurtu lžíci a půl otrub a zapijte to větším množstvím vody.

3. Domácí müsli k snídani

Vlákniny jsou bez kalorií, přispívají k odbourávání tuků a dodávají pocit nasycenosti. Zkuste je kombinovat s proteiny, jejich účinek pak ještě posílíte. Začněte den domácím müsli: jablko, odtučněný tvaroh, 2 lžíce ovsa, limetková šťáva a skořice.

4. Dejte si čokoládu

Napište si na papírek vaši vysněnou váhu a denně ho mějte na očích. Na druhý papírek si pak napište potraviny, které máte ráda a po kterých se zároveň netloustne. Po každém obědě si můžete dát menší kousek tmavé čokolády s vyšším podílem kakaa. Nepřiberete po ní a navíc vás opustí nutkání nacpat se sladkým.

5. Vykašlete se na výtah

Pokud je vám víc než čtyřicet, tělo spaluje tuky pomaleji. Co s tím? Zkuste do denního režimu zapojit více pohybu. Zapomeňte na výtah, po schodech choďte pěšky, zkuste třeba do práce dorazit na kole.

[[related]]

6. Ryba a zelenina

Vyhněte se sacharidům, místo nich si dejte zeleninu, salát, houby, lesní plody, které se doporučuje kombinovat s potravinami bohatými na proteiny: mléčnými výrobky, rybami a masem. Zkuste třeba na olivovém oleji dušený špenát a k tomu lososa.

7. Tělo si řekne

Známé pořekadlo: „Tělo si řekne, co potřebuje,“ platí. A pokud je budete poslouchat, vyhnete se chipsům či dortíkům – ty skutečně nepotřebuje. Řiďte se požadavky své fyzické schránky. Třeba v létě si dejte salát a lehčí jídla, v chladných dnech polévku.

8. Sport po ránu

Ranní fyzická aktivita posiluje prokrvení svalů a tělo pak lépe spaluje tuky po celý den. Zkuste jógu (za 30-40 minut spálíte 400 kcal), plavání či nordic walking.

9. Propijte se ke štíhlosti

Rada sice známá, ale účinná. V každém případě se ale vyvarujte pití všech slazených nápojů a širokým obloukem také alkoholu! Před každým jídlem se napijte vody, to posílí spotřebu kalorií.

10. Šňupáním proti vlčímu hladu

Noste s sebou flakónek s levandulovou nebo jasmínovou vůní. Přičichněte si, kdykoliv míjíte třeba pekárnu a různá ostatní „nebezpečná“ místa. Oblafnete tak chuťové centrum mozku. Samozřejmě to můžete zkusit taky doma.

9.10.2012 8:00| autor: Marta Dostoupilová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist