hubnuti-po-porodu-352x198.jpg

Hubnutí po porodu. Jak shazují kila skutečné ženy?!

Vše o hubnutí

Nenechte se vyvést z míry neuvěřitelnými příběhy celebrit, které jsou za pár dní po porodu štíhlé jako proutek. Skutečné ženy totiž shazují nadbytečná kila daleko pomaleji!

Diskuze

22 komentářů

    Bára

    Já vám holky nevím, asi bych se bála, teda vlastně se bojím, že to nebudu zvládat. co tam všechno v tom kruhovém tréninku bývá?

    Anna

    tak o tom jsem neslyšela že by se dalo do fitka na takový nějaký trénink chodit nepravidelně.. má to smysl když je to nepravidelné a jednou je to tak a po druhé jinak?

    Lenka

    Je i není.. jak se to veme. Člověk to prostě musí vyzkoušet na vlastní pěst. Já chodím do contours a tam je kruhový trénink 8 na 8… chodím jak stíhám. Někdy chodím jen na třicet minut. prostě jak se mi to hodí.. fakt pecka

    Viky

    Ani nedokážu tipnout jak moc jsem schopná nějaký takový trénink absolvovat… je to dost náročné?

    Anka

    já chodila na kruhový trénink a někdy jenom i třicet minut, někdy hodinu, prostě jak jsem stíhala a jak se mi chtělo. Fajn bylo že jsem se nemusela ani domlouvat předem…

    Kája

    holky slyšely jste už o kruhovém tréninku? Koukala jsem se na internetu a docela se mi to líbí… máte zkušenost?

    Lenka

    já mám zkušenost v olomouci s http://www.contours.cz/posilovna-pro-zeny-jak-se-u-nas-v-cvici jsem tam už přes měsíc a zatím spokojenost 🙂 moc pěkné prostředí a parádní přístup, tak se mrkni a uvidíš

    g
    gustawka

    Souhlasím

    d
    dydy

    Než jsem otěhotněla má váha byla 49-50 kg. Bylo to mé první těhotenství a přibrala jsem v něm 22 kg. Na mou výšku 157 cm to bylo strašné! cítila jsem na sobě každé deko,po porodu mi zůstalo zákeřných 9 kg. K mé smůle mám nemocnou páteř a večkeré cvičení mám od dětství zakázané, kojím, takže netuším jak se kil zbavím. Už jsem je dávala na bazar,že daruji,ale nikdo je nechce 😀

    Mirka

    Já jsem po porodu zhubla 10kg díky přípravku C.L.A. trioActiv, který obsahuje zelený čaj, ten pomáhá odbourávat uložené tuky. Samo to sice nešlo, musela jsem začít jíst 5x denně, cvičit 2x týdně a dostatečně pít a kila šly dolů 🙂

    n
    nairi

    ja to mam trochu tak jak taky ve clanku : 173cm – pred tehotenstvim jsem porad aktivne sportovala vahu jsem mela 56-57 kg , pred porodem jsem mela 78 kg 🙁 ted jsem 4 mesice po porodu a mam 66 kg , takze shazuji pomalu 🙁 upravila jsem si jidelnicek a ted jsem nabehla konecne zase na kruhovy trenink a zpet na boj. sporty tak uz to jde rychleji , diky porodu cis. rezem , jsem nemohla hned zacit zase trenovat , tak pocitam, ze do leta budu zpet na sve vaze a vysportovanem tele 🙂

    k
    krockovapavla

    Jsem taky dva měsíce po porodu a nemůžu se pořád zbavit pěti kil navíc.

    l
    lidka2

    Nevím, jestli jsem „skutečná žena“, ale hubnutí po porodu jsem řešit nemusela. Okolo těch mrňousků se člověk tak naběhá, že kila letí dolů sama.

    Matra

    cekam holcicku a nejak mi to leti nahoru,manzel rika, ze mam jist cokoliv, na co mam chut,ze si to telo prebere…ted jsem v sedmym a mam 15kg navrh, nastesti se pribirana vaha uz ustalila na 1kg/mesic..pred 9 rokama u prvniho syna jsem pribrala 18kg a slo to fakt „samo“ dolu aktivni peci o nej…holky, zeny, nedelejte si hlavu z vahy, ty deti za to stoji:)

    simi

    tak um mne to bylo podobne. u prvniho ditete + 13 kilo a u druheho + 10. po porodu jsem mela o 3 kg vice a behem 3 mesicu shodila 6kg. nyni mam diky narustu svalove hmoty ze cviceni o 2kg vice. moje postava je ale jeste lepsi po detech nez byla predtim.

    b
    Bobina1

    Protože při prvním těhotenství jsem přibrala pouze 7 kg a dcera vážila 3,5 kg a u syna přibrala 9 kg a vážil 3,70kg tak jsem měla po porodu ihned méně než před porodem.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist