Do Vánoc o pár kilo lehčí? Vsaď na urychlovače hubnutí

Svátky na krku, vánoční večírky se blíží a ty se chceš předvést v tom nejhezčím světle. Jenže se ti pořád nedaří zvítězit nad kily navíc! Neházej flintu do žita. Stačí pár malých změn!

Kolikrát už jsi zkoušela nějakou „osvědčenou“ dietu, která i přes veškeré úsilí skončila bez valného výsledku? Víš co, raději to ani nepočítej…

Místo dalších marných pokusů se nabízí docela jiné řešení – vědecky potvrzený manuál hubnutí, který nikdy nezklame. Tyto jednoduché návyky zatočí s nadváhou jako nic!

1. Pravidlo třicetiminutovky

Dobrá zpráva! Už se nemusíš hodiny huntovat ve fitku. Vážně to není potřeba! Výzkumy dánských vědců totiž prokázaly, že krátké a efektivní cvičení přináší fantastické výsledky. I ti největší odpůrci pohybu si jistě najdou denně půl hodinky na procvičení celého těla.

Inspiraci a správnou „makačku“ najdeš na internetu, tam je ukázkových videí požehnaně. Jako třeba tohle! 

2. Pospíchej pomalu

Jíst pomalu a každé sousto alespoň desetkrát rozžvýkat. Zní možná jako klišé, ale je to strašák nadbytečných kil. Potvrzují to výsledky studie, kterou provedla Národní knihovna medicíny Spojených států (United States National Library of Medicine). Lékaři na základě průzkumu tvrdí, že jedinci, kteří hltají, mají více tělesného tuku a jedí daleko větší porce – na rozdíl od loudalů. Dej si tedy s večeří dlouhé rande a udělej z každého stolování slavnostní událost. Ocení to i tvé zažívání, kterému „vražedné tempo“ stravování nedělá vůbec dobře.

3. Nepřeháněj to s topením

Věř, že i teplota v bytě a hubnutí spolu úzce souvisí. Kdo by to byl řekl! Odhalily to závěry studie publikované v odborném časopise Obesity Reviews. Vědci jsou toho názoru, že když máš v obýváku malé tropy a termostat jede na plné obrátky, tvůj organismus zleniví a pálí tak málo kalorií. Naopak chladnější prostředí donutí tělo, aby si teplo produkovalo samo, k čemuž samozřejmě potřebuje nějaký pohon – nadbytečné tuky!

4. Nezapomínej na vodu

Všichni víme, že pitný režim je nepostradatelný. Dostatečný příjem tekutin je cesta k vysněným křivkám! Zvlášť v případě, že budeš ráno i během dne popíjet vlažnou vodu. To podpoří metabolismus a odplaví z organismu nežádoucí škodliviny. Když sklenku občas „vytuníš“ několika kapkami citrónové šťávy, uděláš o to líp.

5. Dopřej si chilli papričky

Jestli se o nějaké potravině dá říct, že spaluje tuky, je to určitě pálivá paprička. Bez debat! Co je na ní tak zvláštního? Obsahuje rostlinný alkaloid kapsaicin, který uvolňuje endorfiny. Ty mají v popisu práce podporu krevního oběhu a fungují jako přísný nakopávač metabolismu. To se při redukci váhy zatraceně hodí! Zahrň do jídelníčku chilli přátele, a to co hrdlo ráčí, s nimi totiž nemůžeš šlápnout vedle.

A co ty? Jsi teď spokojená se svou postavou, nebo na poslední chvíli zlepšuješ, co se dá? Napiš nám o tom do diskuze pod článkem! A jestli znáš nějaké hubnoucí triky, poděl se o ně s námi, musíme si přeci pomáhat!

Foto: shutterstock.com

6.12.2016 4:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist