Dieta pro podvodnice

Už ve škole jste opisovala a snažila se aplikovat všemožné způsoby, jak obejít učení? Zřejmě vám to vycházelo a mívala jste za jedna. Když ale podvádíte v hubnutí, můžete taky získat 1, 2, nebo klidně 10 – kilo navíc… Podvádějte rafinovaně! Nebudete mít pocit, že držíte dietu, a přece budete hubnout!

holka-snidane-1100x618.jpg

„Bezpečná“ šlehačka
Šlehačka je pro každého v oblasti diety svůdcem číslo jedna. Zkuste si ale vyrobit její dietní náhražku – smíchejte sáček netučného mléka v prášku, půl šálku ledové vody a jednu lžičku moučkového cukru. Šlehačem ušlehejte do husté pěny. Rozdíl nepoznáte a nejspíš vám bude i víc chutnat, když je nízkotučná!

Čistěte si zuby!
Vaše chuťové pohárky vám tak nebudou ještě dlouho po jídle připomínat tu slastnou chuť svíčkové omáčky nebo čokoládového dortíku. Je dokonce prokázáno, že tato praktika snižuje chuť k jídlu a následně váhu až o 15 %.

Jezte z menších talířů
Máte ráda plné talíře jídla, ale zároveň potřebujete ve stravě trochu ubrat? Vyzkoušejte jíst z malých talířů. Dojem se neztratí, a najíte se tak akorát.

Nezapomínejte na pravidelné malé porce
Neměly bychom si nic odpírat, ale ani se nepřejídat. Strava by měla být dostačující, ale předně pravidelná. Pokuste se načasovat si jídelníček tak, abyste jedla každé tři hodiny. Podívejte se na článek Hubnutí: Naučte se jíst!

Kupujte jen to, co opravdu potřebujete
Před nákupem potravin je rozumné předem vytvořit seznam, co budete potřebovat na přípravu jídla. Tak nepodlehněte pokušení a vyhněte všem kalorickým bombám! I přesto, že jsou ve slevě, vy je přeci nepotřebujete.

Vyhýbejte se konzervám
V konzervách se většinou schovává zbytečně moc tuku a soli, která vám akorát dlouhodobě poškodí životně důležité orgány. Pokud ale opravdu potřebujete něco z konzervy, ohlídejte si hodnoty na etiketě, hlavně konzervanty.

Vychutnávejte si pokrm
Jídlo je jeden z požitků, které v životě máte, tak se při něm nenechávejte vyrušovat, jen by vás to svádělo k nekontrolovatelnému příjmu potravy. A čím pomaleji budete jíst, tím snáze poznáte, kdy už máte dost.

Nastartujte metabolismus
Jestli patříte mezi ranní ptáčata, dejte si po ránu zředěný džus nebo vodu s citronem, abyste nastartovala metabolismus. A teprve za hodinu si připravte větší snídani. Podobné pravidlo platí večer, kdy potřebujeme tělo zklidnit. Jezte naposledy tři hodiny před usnutím, bude se vám i lépe spát.

Pozor na zrádné sýry!
Určitě si rády pochutnáte na vyzrálých lahodných sýrech, jenomže… Už jste se někdy podívala, kolik obsahují tuku? Některé až okolo 60%! Kupte si příště radši cottage cheese, který se pyšní obsahem tuku kolem 5%. Téměř bez tuku jsou i Olomoucké tvarůžky!

Cukr
Každý si rád život osladí, ale použijte ten správný! Pokuste se úplně z vašeho stravování vyhodit bílý cukr a nahraďte ho lahodnějším třtinovým cukrem. Určitě vám zachutná i med nebo javorový sirup…to si teprve život osladíte!

29.9.2010 12:10| autor: Nataša Slánská

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist