Hubněte s Feminou: Mačingová dieta den sedmý

Dnes jsem se opět dobře vyspala, takže se přes snídani přenesu. Asi mi to jde i proto, že zítra již přijde vytoužená změna.

macingova-dieta_5-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

Dnes nás čeká:

  • Snídaně: mrkev + jablko
  • Oběd: salát z červené řepy + vařené vajíčko
  • Večeře: mrkvový perkelt + strouhaný sýr

Uvařila jsem si červenou řepičku, dávám jí vychladnout a jdu se projít.

Četla jsem vaše komentáře pod jednotlivými příspěvky a moc za ně děkuji. Rozumím vašim obavám a také chápu vaši rezervovanost. Netvrdím, že tohle je jediná cesta, jak dojít k vysněné postavě, já se jen snažím trošku pročistit tělo a myslím si, že zelenina ještě nikomu neublížila. Rozhodně bych se takhle nechtěla stravovat roky, ale jsou lidé, pro které detox znamená týden půstu a prolévání se zeleným čajem a vývarem, a to bych zase ráda prohlásila, že zlatá Mačingová. 🙂 Porce se nemusí odměřovat, můžete si naložit, kolik chcete. Takže hlad nehrozí.

článek

Autorka doporučuje po skončení detoxu najet na dietu podle krevních skupin nebo pokračovat a nastoupit tzv. Schůdkovou metodu, což je rozpis jídel na 84 dní, tedy 12 týdnů. Strava je pestřejší, ale v zásadě to znamená, že si určíte svou vysněnou váhu, třeba 60 kg, začnete 28denním programem (detox), pak se 3 měsíce stravujete podle připraveného plánu a pak opět nastupuje 28denní program, dokud se nedostanete na těch 60 kg. Pak si váhu udržujete tím, že v týdnu jíte podle jídelníčku z 12 týdnů a o víkendu si dáte, na co máte chuť.

Takže se nemusíte bát, že po skončení detoxu nebudete vědět, co dál.

Salát z červené řepy mám za sebou a připravuji mrkvový perkelt.

Žádné úbytky váhy na sobě nepozoruji, ale nezkoumám je nějak podrobně. A jak jste na tom vy?

Zatím pa

Monča

Foto zdroj: profimedia.cz

15.1.2014 10:00| autor: Monča

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist