Co jíst pro lepší sex

Známé pořekadlo praví, že láska prochází žaludkem, a tuto lidovou moudrost potvrzují i odborníci na výživu. Pokud chcete být v posteli výkonní, je důležité se správně stravovat!

Představte si takový klasický nedělní oběd – vepřo, knedlo, zelo a ještě to třeba zapíjíte plzeňskou dvanáctkou a… máte chuť na sex? Nebo byste se raději natáhli a odpočinuli si? Marná sláva, tučně se najíst sice může být příjemné, ale jako afrodiziakum to příliš nefunguje.

Podle odbornice na výživu Amandy Ursellové strava zásadně ovlivňuje sexuální život. Je tedy třeba omezit nasycené tuky v dortech a sušenkách, které způsobují problémy s prokrvením, což může u pánů vyústit v dost zásadní komplikaci. Vyhýbat byste se měli také příliš slaným potravinách, zvyšujícím krevní tlak. Co se týče alkoholu, v menším množství sice může mít povzbuzující účinek, ovšem jestliže se pustíte do panáků, už vás pravděpodobně k milostným hrátkám nenavnadí ani ten největší krasavec.

A co naopak tělu dopřávat, aby vás chuť na sex nepřešla hned po večeři? Vyplatí se jíst pomalu trávené uhlovodany, například těstoviny a celozrnný chléb. Rozhodně také neuděláte chybu, když do svého jídelníčku zařadíte nepříliš tučné maso, vajíčka a listovou zeleninu, tedy potraviny s vysokým obsahem železa. Pro zvýšení hladiny “mazlícího hormonu” dopaminu je vhodné dát si cottage cheese, lososa nebo jogurt. A určitě byste neměli zapomenout na dostatečný přísun zinku, který je důležitý na potenci. Hojně je zastoupen v mořských plodech, zvláště v ústřicích.

Takže teď už víte, z čeho by se měla skládat ideální romantická večeře, která vám zajistí noc plnou vášní. Dobrou chuť!

Podívejte se také na článek: Hýčkejte si erotické jiskření!

4.8.2010 12:00| autor: Luděk Beránek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist