JAK SI UVOLNIT KRČNÍ PÁTEŘ Preventivní cvičení v kombinaci s REFLEXNÍ TERAPIÍ.

Preventivní cvičení

. Sedněte si na zem se zkříženýma nohama, držte zvednutá kolena.
Spojte dlaně a palci tlačte velmi pomalu hlavu dozadu po dobu hlubokého nádechu.
Vraťte hlavu do původní polohy a opakujte, hlavu přitom otočte doprava.
Opakujte cvičení třikrát na každou stranu.

. Držte páteř rovně a zvedněte ramena.
Otočte pomalu hlavu doleva a podobu minuty ji tlačte stejným směrem.
S výdechem se vraťte do výchozí polohy.
Opakujte pohyb desetkrát.

Reflexní terapie

. Masírujte několik vteřin na obou nohách krouživými pohyby ve směru hodinových ručiček body
44, 53 a 3.

. Každý z těchto bodů stiskněte prsty na 10 – 15 vteřin.
Opakujte pětkrát.

Ukázka z knihy Automasáže, nakladatelství Portál
Odkaz na knihu a redakci

4.5.2006 12:00| autor: Patrik Kubas
štítky: krční páteř

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist