Měsíc do dovolené? Vytvaruj si postavu za 30 dní!

Do dovolené zbývá už jen měsíc a ty stále nemáš postavu připravenou na plavky? Žádný strach! Ještě pořád je tu Jillian a její 30 Day Shred.

Pokud tě čeká dovolená u moře a ty nutně potřebuješ zformovat své tělo do plavek, ale už nemáš moc času, tak přesně pro tebe je tu 30 Day Shred. Jde o cvičení, které sestavila snad nejznámější a nejuznávanější americká odbornice na hubnutí, výživu a wellness. Jmenuje se Jillian Michaels a znát ji můžeš z reality show The Biggest Loser nebo Losing it with Jillian. Tahle fitness hvězda rozhodně nepatří k milým a vlídným trenérkám. Pěkně narovinu každému řekne, co si o něm myslí a hlavně, ani ve videu ti nebude mazat med kolem pusy a ještě zvýší hlas, protože ví, že ty na to máš!

O čem to celé vlastně je?

Celý program cvičení je rozložený do 30 dnů. Skládá se ze tří levelů, které trvají  10 dní. Samotné cvičení trvá pouhých 20 minut, video však obsahuje ještě krátké protažení a strečink. Ačkoliv se může zdát, že pouhých 20 minut cvičení je sakra málo a do plavek prostě nezhubneš, tak je všechno úplně jinak. Cvičení je sestaveno tak, že i takhle krátká doba absolutně stačí. Během jednoho cvičení zapojíš všechny svaly (především břicho, paže, nohy, hýždě) a z vlastní zkušenosti můžu říct, že 20 minut je v tomhle případě (hlavně ze začátku) až až.

Cvičení je založené na tom, aby se tělo co nejrychleji zahřálo, rychle spalovalo a zapojilo co nejvíce svalů. Celý program má tisíce fanoušků, kteří sdílejí neuvěřitelné proměny postav. Postupné změny na sobě totiž můžeš pozorovat už od prvního cvičení, což tě namotivuje a jdeš do toho ještě víc. Sama Jillian prý říká: „30 dní mě budeš nenávidět, ale 31. den mě budeš milovat!“ 

Cvičení je vhodné i pro naprosté začátečníky. Ve videu totiž nepředcvičuje pouze Jillian, ale má k sobě dvě asistentky. Jedna cvičí lehčí verze cviků pro začátečníky a druhá složitější verze pro pokročilé. K samotnému cvičení pak nepotřebuješ skoro nic. Ideálně jen vhodné oblečení a obuv, případně podložku na cvičení a činky, které úplně v klidu můžeš vyměnit za půllitrové lahvičky s vodou. A také 20 minut klidu!

Co je důležité vědět:

  1. Většina těch, kteří už prošli 30 Day Shred říká, že jejich váha zůstala tak nějak stejná. Co se ale radikálně změnilo, jsou míry. Takže odlož váhu a zapiš si svoje míry, ať máš pak s čím porovnávat.
  2. Pro úplné začátečníky je cvičení z počátku opravdu náročné. Dostaví se i bolest svalů. Důležité je po prvních dnech nepřestat. Výsledky se projeví, jen je potřeba tomu dát čas.
  3. Videa jsou volně přístupná na YouTube a za nic se nemusí platit, což je výborné.
  4. Jillian Michaels není jen trenérka, ale také autorka motivačních knih.
  5. Natočila i videa s jógou, Cardio-KicBox, 6 Week Six-pack nebo třeba Body revolution in 90days
  6. Program cvičení od Jillian Michaels není určen čistě ženám, tak zapoj do cvičení i svou drahou polovičku.

30 Day Shred: Level 1

Proměny, které tě budou motivovat:

 

Vyzkoušíš cvičení, kterému propadly tisíce lidí na světě? Nebo snad máš už cvičení za sebou a přineslo nějaké pozitivní výsledky? Napiš nám o tom do komentáře a podívej se do naší fotogalerie těch, které hubnutí zvládly. Výsledky jsou ohromující.

foto: :pinterest.com, nikoliets.blog.cz, peaceloveandhealthiness.blogspot.com, thinkstockphotos.com, facebook.com

2.6.2015 6:00| autor: Tereza Čistecká

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist