Femina.cz » Magazín » Wellness » Hurááá do plavek! POTŘEBUJETE SVOU POSTAVU FORMOVAT

Hurááá do plavek! POTŘEBUJETE SVOU POSTAVU FORMOVAT

Hurááá do plavek! POTŘEBUJETE SVOU POSTAVU FORMOVAT

Magazín: Wellness | vydáno 11. 05. 2006

Pro formování postavy při udržení váhy musí být v rovnováze příjem a výdej energie. Skladba jídelníčku by měla odpovídat zásadám zdravé výživy – jednotlivé složky neomezovat, ani neupřednostňovat. Preferovat kvalitní rostlinné tuky před živočišnými, ze sacharidů vybírat komplexní (zelenina, celozrnné pečivo a těstoviny, rýže natural, luštěniny, ovoce) před jednoduchými (cukr, sladkosti). Z bílkovin preferovat netučné zdroje (netučné maso, ryby, nízkotučné mléčné výrobky a sýry). Tipy: Před a 60 minut po cvičení si dejte přesnídávku s obsahem sacharidů (banán, piškoty, celozrnný rohlík, müsli tyčinka). K večeři jezte nízkotučné bílkoviny (netučné maso, ryby, sýr), zeleninu a ½ porce sacharidových příloh (těstoviny, brambory, rýže).

FORMOVÁNÍ POSTAVY PŘI UDRŽENÍ TĚLESNÉ HMOTNOSTI Příklad celodenního jídelníčku pro udržení tělesné hmotnosti a formování postavy s doporučenou energetickou hodnotou 9500 kJ: snídaně: sendvič z celozrnného chleba s Florou, šunkou, sýrem a rajčetem (chléb 2 krajíce, Flora 20 g, drůbeží šunka 20 g, tvrdý sýr 30 g, rajčata 2 ks) přesnídávka: ovesné vločky s jogurtem a ananasem (vločky 35 g, jogurt 150 g, ananas 150 g) oběd: hovězí vývar se zeleninou a nudličkami, grilovaná kuřecí prsíčka se zeleninovou rýží a oblohou (kuřecí prsa 80 g, olivový olej 10 g, rýže natural 80 g, Flora 7 g, zelenina 150 g). svačina před cvičením: müsli tyčinka, 1 banán, 1 jablko večeře po cvičení: rybí filet s bramborami zapečený se sýrem, pestrý zeleninový salát (filet 120 g, brambory 150 g, tvrdý sýr 10 g, olivový olej 15 g, zelenina 200g) Doporučené rozložení živin: nutriční hodnoty: energie 9 500 kJ bílkoviny 95 g sacharidy 296 g tuky 75 g cholesterol do 300 mg Doporučené pohybové aktivity pro formování postavy při udržení váhy – třikrát týdně: - 55 minut pilates, power yoga, P-class, body styling, nebo - 40 minut posilování s větší zátěží, počet opakování 15, krátké přestávky (10 s) + 15 minut jízda na rotopedu, nebo - 60 minut in-line bruslení, beach volejbal Pro formování je nutno udržet frekvenci pohybu v aerobní zóně. Mantinely této zóny jsou dány 65 % - 85 % maximální tepové frekvence. Věra Králová, nutriční terapeutka Informační linka Flory 800 175 324 VÁŠ OSOBNÍ PLÁN pro redukci váhy a formování postavy na www.flora.cz foto: Google.com

Další články z rubriky

Komentáře (1)

Datum Autor Nadpis
06. 11. 2011 xxkouckaxx + (reakcí: 0)

Testy kosmetiky

Mary Kay Intenzivní hydratační krém

Mary Kay Intenzivní hydratační krém

Pro pocit úžasné hebkosti a měkkosti...

Testy kosmetiky: Pleťová | vydáno 20. 01. 2017

Naše tipy

Dnešní horoskop

Střelec

20. 01. 2017 Horoskop Střelec

Pokud se právě chystáš na dovolenou, můžeš s klidem vyrazit. Bude totiž jedním slovem úžasná. Patříš mezi ty, kteří z... Celý horoskop

Karta dne

Král poháru
Skvělý den naplněný radostnými událostmi a pocity, můžeš se těšit na skvělou spolupráci s muži narozenými ve znamení Ryby, Raka nebo Štíra. Ty, která toužíš po lásce a...

Astroporadna - odpovídá Sára

astroporadna
  • Duchovno
  • Výklad tarotů
  • Magické obrázky
  • Andělské karty
  • Výklad pomocí kamenů
  • Partnerské vztahy
  • Aktivace čaker
Nech si poradit

Redakční blog

Redakční blog

Hubnutí podle horoskopu, selfie i barva r...

Znamení horoskopu o nás vypovídá hodně, ať už se nám to líbí nebo ne. A protože my máme tajemno, horoskopy a výklady ...

Celý článek

Módní policie

TOPlist