Femina.cz » Magazín » Wellness » Hurááá do plavek! POTŘEBUJETE SVOU POSTAVU FORMOVAT

Hurááá do plavek! POTŘEBUJETE SVOU POSTAVU FORMOVAT

Hurááá do plavek! POTŘEBUJETE SVOU POSTAVU FORMOVAT

Magazín: Wellness | vydáno 11. 05. 2006

Pro formování postavy při udržení váhy musí být v rovnováze příjem a výdej energie. Skladba jídelníčku by měla odpovídat zásadám zdravé výživy – jednotlivé složky neomezovat, ani neupřednostňovat. Preferovat kvalitní rostlinné tuky před živočišnými, ze sacharidů vybírat komplexní (zelenina, celozrnné pečivo a těstoviny, rýže natural, luštěniny, ovoce) před jednoduchými (cukr, sladkosti). Z bílkovin preferovat netučné zdroje (netučné maso, ryby, nízkotučné mléčné výrobky a sýry). Tipy: Před a 60 minut po cvičení si dejte přesnídávku s obsahem sacharidů (banán, piškoty, celozrnný rohlík, müsli tyčinka). K večeři jezte nízkotučné bílkoviny (netučné maso, ryby, sýr), zeleninu a ½ porce sacharidových příloh (těstoviny, brambory, rýže).

FORMOVÁNÍ POSTAVY PŘI UDRŽENÍ TĚLESNÉ HMOTNOSTI Příklad celodenního jídelníčku pro udržení tělesné hmotnosti a formování postavy s doporučenou energetickou hodnotou 9500 kJ: snídaně: sendvič z celozrnného chleba s Florou, šunkou, sýrem a rajčetem (chléb 2 krajíce, Flora 20 g, drůbeží šunka 20 g, tvrdý sýr 30 g, rajčata 2 ks) přesnídávka: ovesné vločky s jogurtem a ananasem (vločky 35 g, jogurt 150 g, ananas 150 g) oběd: hovězí vývar se zeleninou a nudličkami, grilovaná kuřecí prsíčka se zeleninovou rýží a oblohou (kuřecí prsa 80 g, olivový olej 10 g, rýže natural 80 g, Flora 7 g, zelenina 150 g). svačina před cvičením: müsli tyčinka, 1 banán, 1 jablko večeře po cvičení: rybí filet s bramborami zapečený se sýrem, pestrý zeleninový salát (filet 120 g, brambory 150 g, tvrdý sýr 10 g, olivový olej 15 g, zelenina 200g) Doporučené rozložení živin: nutriční hodnoty: energie 9 500 kJ bílkoviny 95 g sacharidy 296 g tuky 75 g cholesterol do 300 mg Doporučené pohybové aktivity pro formování postavy při udržení váhy – třikrát týdně: - 55 minut pilates, power yoga, P-class, body styling, nebo - 40 minut posilování s větší zátěží, počet opakování 15, krátké přestávky (10 s) + 15 minut jízda na rotopedu, nebo - 60 minut in-line bruslení, beach volejbal Pro formování je nutno udržet frekvenci pohybu v aerobní zóně. Mantinely této zóny jsou dány 65 % - 85 % maximální tepové frekvence. Věra Králová, nutriční terapeutka Informační linka Flory 800 175 324 VÁŠ OSOBNÍ PLÁN pro redukci váhy a formování postavy na www.flora.cz foto: Google.com

Další články z rubriky

Komentáře (1)

Datum Autor Nadpis
06. 11. 2011 xxkouckaxx + (reakcí: 0)

Testy kosmetiky

Rimmel Rtěnka s matným efektem The Only 1 Matte

Rimmel Rtěnka s matným efektem The Only 1 Matte

Dodává příjemný pocit hydratace...

Testy kosmetiky: Dekorativní | vydáno 24. 02. 2017

Naše tipy

Dnešní horoskop

Blíženec

26. 02. 2017 Horoskop Blíženec

Jsi čerstvě zamilovaná? Pak by tě mohlo čekat nepříjemné vystřízlivění. Partner se ukáže v pravém světle a ty nebudeš... Celý horoskop

Karta dne

Paže pentaklu
Dnes můžeš očekávat příjemný a radostný den plný příznivých zpráv a nových příležitostí. Může se stát, že na ulici potkáš kamarádku, která ti sdělí skvělou informaci o...

Astroporadna - odpovídá Sára

astroporadna
  • Duchovno
  • Výklad tarotů
  • Magické obrázky
  • Andělské karty
  • Výklad pomocí kamenů
  • Partnerské vztahy
  • Aktivace čaker
Nech si poradit

Redakční blog

Redakční blog

PMS, hubnutí i průšvihy aneb Nový týden n...

Taky tak ráda soudíš všechny ty, kterým se povede nějaký kolosální průšvih? A je úplně jedno, jestli jde o nevěru, ka...

Celý článek

Stojí za hřích

TOPlist