Britney Spears má zase figuru jako lusk. Známe její tajemství.

Štíhlá a ve formě. Americká popová zpěvačka Britney Spears dlouho nevypadala takhle skvěle jako nyní! A co vězí za zbrusu novým sexy tělem? Dieta naordinovaná trenérem Tonym Martinezem.

Nevyrovnaná psychika se u Britney Spears často projevovala na váze. Zpěvačka, která se i díky ambiciózní matce dostala na vrchol v poměrně útlém věku, neunesla zátěž, kterou s sebou přináší popularita. Britney se poměrně mladá stala dvojnásobnou maminkou. A jak už to tak bývá, stresy řešila i tím, že si dala dvojitou porci oblíbeného jídla.

článek

A tak se ze štíhlé dívenky brzy stala poněkud oplácaná a unavená žena. Britney se už několikrát pokusila o comeback a s tím souvisela samozřejmě i snaha zhubnout, vždy se to ale podařilo jen na chvíli. Teď je ale vše jinak. A celebrita je opět sexy a ve formě. Jak to dokázala? Vlastně nejde o žádný zázrak, ale o dietu, která společně se cvičebním režimem funguje.

Základem diety je pět menších porcí jídla denně. Přednost má samozřejmě libové maso v kombinaci se zeleninou. Celebrita má pokrmy předem připravené, stačí je jen ohřát v mikrovlnce. Jeden z jejích nejoblíbenějších je například zeleninový salát s kousky kuřete s balzamikovým dresinkem. Zdravá jídla jsou sice fajn, ale… „Být na dietě je hodně těžké, protože miluju špagety, brownies a čokoládové sušenky,“ svěřila se Britney. I ona si občas zahřeší, tuky ale spálí v tělocvičně.

hubnutí

Trenér Martinez spolupracuje i s dalšími celebritami, do parády si bere například Pink či Janet Jackson. Razí celkem sympatické heslo: práce na fyzičce musí člověka hlavně bavit. Pro efektivnější spalování tuků doporučuje Martinez třeba basket nebo baseball. Britney pohyb nedělá probémy a slušně jí prý jde atletika. Je ráda, když může při cvičení prokázat sílu a dávku agresivity. Ale nedá dopustit ani na jógu.

Cvičme s Britney aneb zvládnete to taky!

  • cvičení se skládá z několika různých částí: prvky z basketu, chůze na běžicím pásu a posilování břicha
  • basketbalové pinkání míče o zeď s výskokem – 20krát
  • intervalová chůze, rychlost přes 3 km za hodinu jednu minutu, pak pokračování v chůzi
  • balancování na jedné noze, k tomu driblování jednou rukou
  • kolo, posilování břicha 20 minut

 Foto zdroj: breatheheavy.com, profimedia.cz

11.6.2013 8:00| autor: Marta Dostoupilová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist