Jak přežít EURO: Koupit si vibrátor a odjet do Švýcarska

Ne každá žena sdílí se svým partnerem fotbalové nadšení. Je pěkné, když náš tým vyhrává, ale přimáčknout se k televizi na každé utkání evropského šampionátu a dočista zapomenout na svět okolo, to umějí spíše muži, zanechávajíce vedle sebe přehlížené „fotbalové vdovy“.

Pokusit se promluvit na zapáleného fanouška uprostřed napínavého utkání, to je jako hovořit ke zdi. A ta zeď umí být občas pěkně nerudná. Jestliže vám už fotbal leze na nervy a doma před ním není úniku, je záhodno vyrazit někam, kde se s ním nepotkáte. V tyto chvíle vás doma zřejmě nebude nikdo postrádat a nemusíte se namáhat ani s vařením – partnerova spotřeba piva během zápasu jistě představuje dostatečný kalorický přísun.

Kam se tedy vydat? Vhodné je kino nebo intelektuální kavárna, kde nemají přes půl stěny televizi s přímým přenosem. Nebo můžete zamířit do sexshopu a pořídit si nějakou hračku pro osamělé dlouhé chvíleložnici. Možná se tomu zasmějete, ale právě tento přístup je ve světě in. Nemůže být náhoda, že od začátku EURA se v Británii zvýšila poptávka po vibrátorech o třicet procent – naposledy byl podobný boom zaznamenán před čtyřmi lety, tedy v době předešlého šampionátu. Lepší tržby zaznamenaly na ostrovech i pánské escortní služby.
Čtěte: Tabu – Sex za peníze

Oblíbeným tipem pro „fotbalové vdovy“ je také dovolená v některé ze zemí, jež se na šampionát vůbec neprobojovaly, a nehrozí v nich tudíž střet s rozdováděnými fanoušky v ulicích ani řvoucí televize v každém bistru. Jedna švýcarská cestovka toho před šesti lety u příležitosti světového klání využila ve své reklamní kampani, aby do země přilákala více turistů. Ve spotu se objevili statní mladíci s odhalenou hrudí, kteří měli předvést Švýcarsko jako zemi, kde muži tráví méně času fotbalem a věnují více času ženám.
[[related]]
Kampaň, ve které své sexy bicepsy ukázal průvodčí, horal, dřevorubec, farmář i lodní kapitán, sklidila ve světě nadšený ohlas. Spolu s dámskou klientelou se ale cestovní kanceláři přihlásila i pěkná řádka gayů. „Nebyl to náš záměr, ale neodmítneme je. Reklamní kampaň byla zacílená na ženy, ale pokud mají zájem i muži… proč ne?“ vyjádřili se zástupci firmy.
Čtěte: Za gigolem na kraj světa

Jinými slovy, pokud vás, dámy, nebaví fotbal a nevíte, co si počít v tomto báječném počasí do konce června, zajeďte se podívat do Švýcarska poohlédnout se po urostlém horalovi, který vás ochotně zahrne celodenní pozorností. A pokud se vám nechce cestovat, udělejte si radost novým vibrátorem. Je to teď v módě, věřte nám 🙂

21.6.2012 12:00| autor: Libuše Burger

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist