Jak přežít EURO: Koupit si vibrátor a odjet do Švýcarska

Ne každá žena sdílí se svým partnerem fotbalové nadšení. Je pěkné, když náš tým vyhrává, ale přimáčknout se k televizi na každé utkání evropského šampionátu a dočista zapomenout na svět okolo, to umějí spíše muži, zanechávajíce vedle sebe přehlížené „fotbalové vdovy“.

Pokusit se promluvit na zapáleného fanouška uprostřed napínavého utkání, to je jako hovořit ke zdi. A ta zeď umí být občas pěkně nerudná. Jestliže vám už fotbal leze na nervy a doma před ním není úniku, je záhodno vyrazit někam, kde se s ním nepotkáte. V tyto chvíle vás doma zřejmě nebude nikdo postrádat a nemusíte se namáhat ani s vařením – partnerova spotřeba piva během zápasu jistě představuje dostatečný kalorický přísun.

Kam se tedy vydat? Vhodné je kino nebo intelektuální kavárna, kde nemají přes půl stěny televizi s přímým přenosem. Nebo můžete zamířit do sexshopu a pořídit si nějakou hračku pro osamělé dlouhé chvíleložnici. Možná se tomu zasmějete, ale právě tento přístup je ve světě in. Nemůže být náhoda, že od začátku EURA se v Británii zvýšila poptávka po vibrátorech o třicet procent – naposledy byl podobný boom zaznamenán před čtyřmi lety, tedy v době předešlého šampionátu. Lepší tržby zaznamenaly na ostrovech i pánské escortní služby.
Čtěte: Tabu – Sex za peníze

Oblíbeným tipem pro „fotbalové vdovy“ je také dovolená v některé ze zemí, jež se na šampionát vůbec neprobojovaly, a nehrozí v nich tudíž střet s rozdováděnými fanoušky v ulicích ani řvoucí televize v každém bistru. Jedna švýcarská cestovka toho před šesti lety u příležitosti světového klání využila ve své reklamní kampani, aby do země přilákala více turistů. Ve spotu se objevili statní mladíci s odhalenou hrudí, kteří měli předvést Švýcarsko jako zemi, kde muži tráví méně času fotbalem a věnují více času ženám.
[[related]]
Kampaň, ve které své sexy bicepsy ukázal průvodčí, horal, dřevorubec, farmář i lodní kapitán, sklidila ve světě nadšený ohlas. Spolu s dámskou klientelou se ale cestovní kanceláři přihlásila i pěkná řádka gayů. „Nebyl to náš záměr, ale neodmítneme je. Reklamní kampaň byla zacílená na ženy, ale pokud mají zájem i muži… proč ne?“ vyjádřili se zástupci firmy.
Čtěte: Za gigolem na kraj světa

Jinými slovy, pokud vás, dámy, nebaví fotbal a nevíte, co si počít v tomto báječném počasí do konce června, zajeďte se podívat do Švýcarska poohlédnout se po urostlém horalovi, který vás ochotně zahrne celodenní pozorností. A pokud se vám nechce cestovat, udělejte si radost novým vibrátorem. Je to teď v módě, věřte nám 🙂

21.6.2012 12:00| autor: Libuše Burger

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist