Jídelníček: 3. týden

Ve třetím týdnu může přijít krize. Ale nepropadejte panice, se správným jídelníčkem to zvládnete.

Často je to právě třetí týden, kdy tělo na zastaví zbavování se tuku. Jakoby si chtělo ověřit, jestli to s tou zdravou stravou myslíte vážně a budete pokračovat v správném režimu. Takže pokud budete mít pocit stagnace, zachovejte klid a vytrvejte. Vaše tělo se pak zase začne tuků zbavovat. Důležité je dbát na dostatečný přísun bílkovin na úkor sacharidů.

Znova opakuji, že je velmi důležité správně pít. I když jste „rozlítaná“, nezapomínejte na pitný režim, noste půllitrovku vody v kabelce, případně pár lahví v autě. Půl dne nepít a pak se to pokoušet dohnat vypitím litru vody na ex není ta správná cesta.

3. týden

PONDĚLÍ

Snídaně

 Kornšpic nebo dva krajíce tmavého chleba, šunka,

rajče nebo okurka

Svačina Müsli tyčinka
Oběd Těstoviny s brokolicí a šunkou, posypané sýrem
Svačina Zeleninový salát
Večeře Krůtí steak, okurkový salát

ÚTERÝ

Snídaně

 Tvaroh ušlehaný s nízkotučným mlékem a pažitkou nebo cibulkou, dva krajíce

celozrnného chleba

Svačina Sendvič s tuňákem
Oběd Květákový mozeček s bramborem
Svačina Banán, nízkotučný tvaroh
Večeře

 Salát s krabími tyčinkami (ledový salát, okurka, bílý jogurt, krabí tyčinky, osolte,

opepřete, podle chuti přidejte pažitku)

 STŘEDA

Snídaně Kukuřičné lupínky, ochucené podmáslí
Svačina Piškoty (20 ks)
Oběd

 Kuřecí na houbovách (poduste žampoiny, nakrájejte kuřecí maso, přidejte sůl, kmín

a podlijte zeleninovým bujónem), brambory nebo kaše

Svačina Slunečnicový chléb s trochou margarínu
Večeře Ryba dle chuti, dušená zelenina

ČTVRTEK

Snídaně Banánový koktejl (do mixéru dejte jeden nebo dva banány a zalijte mlékem)
Svačina Ovocný salát (např. kiwi, banán, ananas)
Oběd Rizoto s kuřecím masem, posypané eidamem nebo parmazánem
Svačina Rýžový chléb s čokoládovou polevou
Večeře Zavináč (nebo sleď) v jogurtové omáčce, zelenina

PÁTEK

 

Snídaně Instantní rýžová kaše s ovocem
Svačina Nízkotučný jogurt s hrstí müsli
Oběd

 Provensálské kuře (porce kuřete, sůl, pepř, cibule, žampiony, provensálské koření,

podlijte a upečte), rýže nebo brambory

Svačina Rajčatový salát
Večeře Kuřecí prsa dušená na zelenině

SOBOTA

Snídaně Dva tousty se sýrem a šunkou, zelenina (rajče, paprika nebo okurka)
Svačina Pudink
Oběd Těstoviny s česnekem, kečupem a sýrem
Svačina Sušené ovoce (švestky nebo meruňky)
Večeře Brokolice zapečená se sýrem a vejcem

 NEDĚLE

Snídaně Cereálie (müsli, nebo jiné vaše oblíbené), mléko, banán
Svačina Rýžový chléb, nízkotučný sýr
Oběd Zeleninový vývar, krůtí soté na paprice, divoká rýže
Svačina Šunka, vejce natvrdo, rajče
Večeře Biftek, dušená zelenina posypaná sýrem

25.2.2008 12:00| autor: Redakce

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist