Jak být zdravá a krásná za pár dnů

Někdy i malé změny mohou vést k velkým výsledkům, takže se připravte na malé dětské krůčky a vydejte se s námi po cestě za zdravím a krásou. Vyzkoušejte následující tipy a uvidíte, že váš životní styl se brzy a bez velkého násilí obrátí k lepšímu.

Držet dietu nebo změnit naše stravovací návyky a celkově životní styl není vůbec jednoduché, avšak s trochou zájmu a snahy lze pomocí jednoduchých triků zdravý životní styl nastartovat. Jde opravdu o první krůčky, které vše pěkně připraví a změna pak nebude tak násilná.

Tyto triky mohou skutečně něco změnit, i když svůj životní styl neobrátíte naruby. Tak proč se do nich nepustit hned? Tyto tipy je velmi snadné začlenit do běžných životních rituálů a vy se tak budete cítit báječně, což se odrazí i na tom, jak vypadáte. Zde je několik jednoduchých tajných tipů, jak na krásu, které pozitivně ovlivní váš život v relativně krátkém čase:

Sycené nápoje

Sycené nápoje nejsou zdravé, proto se jim snažte obloukem vyhýbat. Naučte se pít přírodní vodu bez přidaných štiplavých bublinek, nebo čerstvě vymačkané šťávy. Kombinace pomeranče s mrkví, nebo červenou řepou chutná fantasticky a navíc vám dodá betakaroten, který pomůže s hezkou barvou pleti. Velmi brzy budete pozorovat výsledky v celkovém zdravotním stavu.

Fastfood

Pokud jste si užívala ve fast-foodu, nepanikařte. Pokud tam nejíte pravidelně, není to tak strašné. Po dni plném hříšných hamburgerů si dopřejte očistu. Ovšem, nebude to pouze jeden den, ale připravte se alespoň na dva i tři. Do svého jídelníčku přidejte více ovoce a zeleniny. Existuje celá řada vynikajících receptů, které můžete využít k detoxu organismu a zároveň mít prospěch ze zdravých živin, po kterých se budete cítit lépe.

článek

Zdravý životní styl 

Jíst zdravě a dobře má mnoho výhod i pro vaši váhu, takže se ujistěte, zda jíte bohaté snídaně, středně výživný oběd a velmi lehkou večeři. Během dne potřebujete mnoho energie, abyste celý den byla aktivní a cítila se dobře. Ke konci byste měla být s příjmem kalorií opatrná a sledovat, co jíte. Sama jsem si vyzkoušela, že jít spát s plným žaludkem není nic moc, ale s prázdným to není o moc lepší. Je tedy nutné jíst častěji v menších dávkách a „obalamutit“ náš mozek ve smyslu, že opravdu hlad nemáme.

Sport

Každé ráno si přivstaňte, alespoň o 10 – 15 minut dříve než doposud, a zacvičte si. Vaše tělo i mysl se skvěle rozproudí a vy zdravě vykročíte do nového dne. Celkově se budete cítit svěží, uvolněně a pomůžete i vašemu srdíčku. Těch 10 minut vás nezabije, a uděláte tím opravdu mnoho! Po měsíci či dvou si třeba taky všimnete, jak vám všechno oblečení víc sluší 🙂

Vychytávky

Pokud máte tendenci se přejídat, snažte se používat menší talíře. Znamená to – menší talíře, menší porce a jíst pomalu až do sytosti. Pokud máte i po jídle pocit hladu, zapijte jej sklenicí vody, která by vám od něj měla pomoci.

Chuť na sladké

Neustále bojujete s vlčí chutí na sladké? Nebojte, nejste v tom sama, ale hlavně, i to se dá ošidit. Musíte omezit sladkosti a naprogramovat mozek na sladké ovoce. To znamená, že ve chvílích zatmění a útoku na celou tabulku čokolády, sáhnete po jablku, banánu nebo jiném ovoci, které máte ráda.

Spánek

K celkové pohodě a zdraví je nutný i spánek. Ideální je stav, kdy si dopřejete alespoň 8 hodin. Během této doby se organismus zregeneruje a načerpá sílu do dalšího dne. Pokud člověk nemá dostatek spánku, jeho tělo si žádá energii a vy do sebe soukáte jednu kalorickou bombu za druhou, proto se raději dosytnosti vyspěte! Navíc nedostatkem spánku klesá úroveň produkce kolagenu což má za následek tvorbu vrásek, tmavých kruhů pod očima a celkovou podrážděnost.

Začněte dělat malé změny ve svém životě a pomalu, ale jistě se začnete cítit zdravěji a šťastněji!

Foto: profimedia.cz

15.8.2014 12:00| autor: Pavlína

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist