Beauty tip: Projezte se ke krásným vlasům

Ne nadarmo se říká, že krása vyzařuje zevnitř! To je důvod, proč kštice září zdravím, když své tělo zásobujete potravinami bohatými na vitamíny a minerály. Straší vás ve spaní roztřepené konečky, suché vlasy bez lesku a polštář schovaný pod nánosy vypadaných vlasů? Nezoufejte a zjistěte, co byste měla jíst pro nádherné lesklé vlasy s námi.

Pokud chcete získat nádherné lesklé vlasy, měla byste se obšťastňovat správnými živinami. V první řadě se ujistěte, že budete jíst zdravou a vyváženou stravu, která obsahuje celozrnné pečivo a produkty, ovoce, zeleninu a další potraviny bohaté na bílkoviny a omega-3 mastné kyseliny.

Losos

Losos je doslova plný omega-3 mastných kyselin, které mají neskonale pozitivní vliv na vlasy, takže jsou hezky lesklé a pokožka je více než zdravá. Navíc je  losos výborným zdrojem vitamínů, jako jsou kyanokobalamin nebo vitamin B12 a železo. Není nad mořskou rybu.

Mrkev

Mrkve jsou bohaté na vitamin A, který je nezbytný pro zdravou pokožku hlavy a tím i pro nádherné lesklé vlasy. Kromě toho mrkev přispívá ke zlepšení zraku. Naordinujte si mrkvový salát nebo džus alespoň jednou týdně.

článek

Oříšky a semínka

Zahrňte ořechy a semena do denního jídelníčku. Perfektní, co se týče vlasů, jsou kešu, mandle a vlašské ořechy bohaté na zinek a omega-3 mastné kyseliny, které jak už uvádíme dříve, tvoří nezbytnou součást péče o zdravou kštici.

Listová zelenina

Oříšky nejsou zrovna oblíbenou pochutinou? Co takhle listová zelenina. I ta dokáže hezky uhladit poškozené vlasy a posílit jejich přirozený lesk. Samozřejmě, že se nejedná o žádný kouzelný lístek, ale o dlouhodobou záležitost. Objevte tedy kouzlo chuti listové zeleniny a staňte se, alespoň na nějakou dobu, pojídačem listů. Pro vlasy je skvělá například čekanka, špenát, listový nebo římský salát.

Vajíčka

Nezáleží na tom, jak budete vajíčka jíst, ať už míchaná, smažená, na tvrdo nebo na hniličku, vždy z nich dostanete to nejpodstatnější – bílkoviny. Vejce jsou nejlepším zdrojem bílkovin, který v potravinách můžete najít. Kromě bílkovin obsahují i vitamin B12 a biotin (vitamín H), který je součástí téměř všech buněk v těle. Pokud je ho v těle nedostatek, může dojít i k předčasnému zešedivění, proto jezte vajíčka!

Kromě předešlých potravin se zaměřte i na nízkotučné mléčné výrobky, drůbež, luštěniny společně s čočkou, které nutně musí být součástí plánu k oživení nádherných vlasů.

Foto zdroj: profimedia.cz

18.11.2014 8:00| autor: Pavlína

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist