NETRADIČNÍ BÁNÁNOVÁ DIETA! den čtvrtý

TIP NA VÝŽIVU OD PROF. BANKHOFERA: “Banány obsahují všechny důležité výživné složky, které potřebujeme pro zdravý, hluboký a vydatný spánek. Aminokyselina tryptofan nám pomáhá klidně usnout, zatímco aminokyselina tyrosin se uplatní při hlubokém, nerušeném spánku. Je obzvláště dobré kombinovat banány s mlékem, protože i mléko obsahuje látky napomáhající relaxaci. Tajemství: tělo si vytváří hormon pro dobrý spánek melatonin z tryptofanu.”

Slečna Chiquita

“Víte, že existuje přibližně 670 různých druhů banánů? Obecně se dělí na nám známé banány „ovocné“, které se jedí syrové, a banány „zeleninové“, které se dále tepelně upravují. Nejběžnější odrůdou „ovocných“ banánů je Cavendish.“

DEN 4

Snídaně: 2 šálky ovocného čaje nebo káva s mlékem · 1 krajíc celozrnného chleba se lžičkou másla a 50 g sýru “cottage cheese” (lze nahradit i lučinou) · 1 banán

Přesnídávka: 5 sušených banánových chipsů(k dostání v obchodě se zdravou výživou) nebo malý banán

Oběd: Oloupeme 2 zralé banány a rozkrojíme je podélně. Mezi dvě půlky dáme 100 g tenkých plátků šunky. Jíme příborem a vychutnáme si k tomu misku čerstvých fazolových výhonků s libovolným jogurtovým dresingem jako přílohu.

Svačina: 1 kelímek nízkotučného jogurtu s vaší oblíbenou příchutí

Večeře: Podusíme 1/2 jemně nasekané cibule na másle, přidáme 100 g tuňáka z plechovky (bez oleje), zalijeme 25 ml zeleninového vývaru a 25 ml smetany a necháme 15 minut povařit. Ochutíme citrónovou šťávou, bylinkovou solí, pepřem a kari. Nakrájíme 1 banán na plátky, vmícháme a krátce prohřejeme. Podáváme s jemně nasekanou petrželkou a rýží (např. Basmati).

Miss Chiquita

Těšte se na zítřek 🙂

9.9.2004 12:00| autor: Markéta Dušková

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist