Podnikavérebelky

Dnes již patrně nikoho nepřekvapí celebrita, která si založí vlastní značku. Tento trend je dnes ve světě běžný a pokud bychom se snažili všechny tyto podnikavce spočítat, dospěli bychom k dlouhému seznamu.

Z těch nejznámějších jmenujme alespoň basketbalistu Michaela Jordana a jeho sportovní kolekci, zpěvačku Jennifer Lopez a producenta P. Diddyho s vlastními značkami oblečení nebo modelku Naomi Campbell a její parfémy. Nedávno jsme vás také informovali o hiphopové zpěvačce Missy Elliot a její spolupráci s firmou Adidas, modelce Alek Wek a značce Wek 1933 a australské „Madonně“ Kylie Minogue a její řadě spodního prádla Love Kylie.

Do seznamu těchto podnikavých celebrit přibyly za poslední dobu ještě další tři známé zpěvačky a rebelky – Gwen Stefani, Kelly Osbourne a Lil´Kim.

Všechny zmíněné dámy se při prezentaci svých značek shodly, že jejich oblečení a doplňky odrážejí lásku k módě a jsou určeny lidem, kteří chtějí vyjádřit svoji osobnost a nebojí se experimentovat.

Značka zpěvačky kapely No Doubt Gwen Stefani se nazývá L.A.M.B. (zkratka čtyř Gwenin nejoblíbenějších slov – Love, Angel, Music a Baby) stejně jako Gwenino sólové album. Tato značka vznikla ve spolupráci s firmou Le Sportsac asi před půl rokem a specializuje se na toaletní taštičky, kabelky a sportovní tašky vyrobené z kůže s různými potisky.

Gwen Stefani však nezůstala jen u návrhů kabelek. Minulý týden představila na americkém veletrhu elektroniky v Las Vegas nový digitální fotoaparát Hewlett Packard, na jehož designu se výrazně podílela.

I přestože styl Gwen Stefani a jejích kabelek je spíše punkovější, objevuje se v něm narozdíl od oblečení Kelly Osbournové více ženských prvků.

Značka této slavné dcery ještě slavnějšího rockera Ozzyho Osbourna se jmenuje Stiletto Killers a její oblečení je určeno spíše mladším zákaznicím. V nabízeném sortimentu proto najdete trička, dámské mikiny a teplákové soupravy doplněné o kreslené postavičky či nápisy typu „Chce se mi čůrat“, „Vodprejskni“ anebo „Nenávidím tě“.

Zatímco obě zmíněné značky již fungují a v Americe se jejich návrhářky těší oblibě, poslední jmenovaná Lil´Kim svoji kolekci teprve představí. Ponese jméno Hollyhood a v amerických obchodech by se měla objevit zhruba do tři čtvrtě roku. Nabízené zboží této známé raperky se bude týkat hlavně topů, džín a sportovního oblečení. Lil´Kim na tiskové konferenci uvedla, že je velmi šťastná, že po letech, kdy se sama snažila módu prezentovat, má příležitost své nabyté zkušenosti předat dál. Nutno podotknout, že Lil´Kim se neproslavila jen díky své hudbě, ale také díky svým velmi extravagantním oděvům.

Lil´Kim však neuvede svůj výrobek na trh poprvé. Stejně jako Gwen Stefani se i ona již podílela na designu spotřebního zboží. Loni v srpnu představila v New Yorku hodinky nazvané Royalty by Lil´Kim, jejichž design sama vytvořila. Hodinky jsou navrženy v různých variantách, všechny jsou však zdobeny diamanty a jejich cena se pohybuje od 1800 do 3500 dolarů.

www.l-a-m-b.com

www.stilettokillers.com

14.1.2008 9:25| autor: Magdalena Rejhonová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist