Hvězdné reklamy: Nejlepší spoty plné celebrit!

I hollywoodské hvězdy s milionovými výdělky točí reklamy. Ty jejich většinou nepostrádají velkolepý styl, luxus či vtipný nápad. A díky internetu nezůstanou pak nikomu utajeny, ať už se odehrávají v Itálii, Norsku nebo Japonsku.

Keira Knightley pro Chanel

26leté anglická herečka má sice chlapeckou postavu, ale Joe Wright, který ji režíroval už v Pýše a předsudku a Pokání, vím, jak z ní udělat sex bombu. V reklamě na parfém Coco Mademoiselle Chanel figuruje Keira jako nezávislá žena, která umí prokouknout muže, zvlášť ty samolibé, umí si s nimi zahrávat a je si vědoma své ceny i přitažlivosti. Wright taky ví, jak svůdně natočit luxus. Jeho malý filmeček se odehrává v Římě, za doprovodu Joss Stone zpívající o světě mužů, kteří nejsou nic bez žen.

Myslím, že Keira převzala kontrolu nad svou image. Tady jsme se to snažili obrátit, takže to začíná jako příběh o mužském pohledu, ale skončí jako příběh o ženském pohledu. Má to být o umělosti očekávání spojených se sexualitou,“ vysvětluje své dílko z letošního jara Wright, který Keiru pro Chanel točil už dřív.

Nicole Kidman pro Chanel

Jak odlišně může vypadat reklama na parfém stejné firmy, ukazuje jiný známý minifilm, v němž Baz Luhrmann, nedlouho po svém úspěšném muzikálu Moulin Rouge, točil zase svou múzu, australskou herečku Nicole Kidman. Její hrdinka, která preferuje díky Marilyn Monroe asi nejslavnější značku parfémů Chanelu No. 5, tu je štvaná, zranitelná, ztracená, toužící po lásce. Místo soulu hraje Debussyho měsíční svit a krásu 60. let vystřídala krása belle epoque, s kostýmy od Karla Lagerfelda. Dvouminutová reklama v roce 2004 vyšla na rekordních 18 milionů dolarů.

Hugh Jackman pro Lipton

Australský urostlý gentleman je ve světě filmu známý hlavně jako akční hrdina (díky X-Menům), u divadla se ale proslavil jako muzikálový herec. Svou lásku k tanci si mohl užít před kamerou zatím aspoň ve francouzských  reklamách na ledový čaj Lipton, který v něm rozezní všechny muzikálové sklony, kdekoliv se ho napije, na pláži nebo třeba v tokijském hotelu.

Tyto reklamy zvýrazňují klíčové hodnoty ledového čaje Lipton, což jsou pozitivita, optimismus a povznášející kvality,“ říká vedoucí marketingu firmy. Lipton opravdu těžko mohl přijít na něco víc povznášejícího než je sledování šťastného Hugh Jackmana, jak tančí.

George Clooney pro norskou banku

Americký herec a režisér se reklam nezříká, propagoval třeba už kávu nebo Martini. Reklamy s ním většinou mají styl, eleganci a vtip, tedy tak jako Mr. Clooney sám. Jedna nedávná, na norskou banku, dokonce využila i jeho proslulého staromládenectví a oženila ho s jednou vyjevenou Norkou, která se právě vzbudila s kocovinou a nemůže uvěřit svému štěstí. Ti ostatní, kteří takovou kliku nemají, si mají spořit, radí reklama.

2.11.2011 12:00| autor: Aneta K.

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist