Nákupy online? Jsou opravdu tak výhodné?

Určitě jste už slyšeli, že můžete ušetřit spoustu peněz nákupy přes internet. Jsou nákupy na internetu ale opravdu stále tak výhodné? Nebo je to jen mýtus? Zjistili jsme pro vás!

nakupy-1100x618.jpg

Máte hrůzu z masy lidí, nekončících front, nebo obchodních center? Potom jste prototyp internetového zákazníka! Jaké mají výhody a nevýhody nákupy přes internet?

Výhody

Nákupy z pohodlí domova

Nikdo vás nehoní (manžel, děti), prodavačka se ustavičně neptá a nevyvíjí tlak, jestli si zboží  koupíte a nemusíte se omezovat otevírací dobou obchodu. Zkrátka si můžete vybírat a přebírat do alelůja. A hlavní bonus: nenachodíte přitom kilometry!

Uhlídáte si peněženku

Nákup z domova má také výhodu v přehledu cen. Kdo z nás by neznal nekonečné a unavující zkoušení v kabinkách a když už vám něco doopravdy padne, tak vám vyrazí dech cena! V e-shopech většinou vidíte ceny zboží přehledně, nebo si můžete na některých chytrých serverech přímo nastavit limit, který jste ochotna za nákup zaplatit.

Koupíte to, co u nás není…

Hledáte něco originálního, v čem byste šla na pohovor do práce? Nebo zkrátka chcete oslnit na schůzce? Objednejte si oblečení od zahraničních značek! Zaručujeme vám, že druhý den nepotkáte na ulici dalších pět žen ve stejném kousku jako je ten váš! A nikdy není na škodu se inspirovat a doplnit si svůj šatník módou odjinud!

Dovoz až domů

Další výhodou v nakupování z pohodlí domova je dovážka. Objednávku vám přiveze kurýr až pod nos a vy se nemusíte tahat s těžkými taškami!

článek

Nevýhody

Co člověk nevidí…

Tedy pokud jste si nevyhlídla někde konkrétní věc či elektroniku. Což může být občas velmi nepříjemné. Zboží často vůbec nevypadá tak, jako na obrázku a materiál není takový, jaký jsme si představovaly! A že vám oblečení nesedí?! Jednotlivé značky mají své krejčovny a není pravidlem, že by „M-ko“, které si běžně kupujete, odpovídalo „M-ku“, které jste si objednala.

Buďte opatrná s reklamací…

Vždy si pečlivě přečtěte reklamační práva daného e-shopu. V některých můžete zboží reklamovat až  do jednoho měsíce, některé servery limitují pouze 14ti dny!

Co s rozbitou, nebo poškozenou objednávkou?

Zatímco v prodejně byste si domů asi neodnesla rozbitý, či ulomený talíř, nebo nekoupila rozpáraný svetr, při otevření  balíčku na vás toto zklamání může dost možná čekat!  Reklamace je potom běh na dlouhou trať. Musíte se většinou osobně dostavit na poštu, kde nejprve vyplňujete protokol a potom zase jen čekáte a čekáte…

Často objednávka nepřijde včas…

Objednaly jste v dobré víře dárky na Vánoce, nebo někomu k narozeninám a potom vám nezbylo nic jiného než darovat kartičku, na které stálo: iPhone 5 už za týden! Toto je typické pro elektronickou objednávku. Často vám na e-shopu garantují dodání zboží do týdne, ale často své sliby nedodrží…

Shrnuto a podtrženo: V jistých ohledech nákup před internet  přináší výhody (čas, cena, výběr), ale nedá nám nezmínit naše české pořekadlo: Nekupuj zajíce v pytli!

A jak jste na tom vy, milé čtenářky? Nakupujete přes internet a jste spokojené, nebo jste se spálily a nákupy online už nikdy více? Napište nám své zkušenosti.

Foto zdroj: profimedia.cz

18.9.2013 12:00| autor: Nikol Kouklová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist