Těhotenství: Rizikové potraviny

1 fotografieděti

Je známo, že těhotné i kojící ženy by měly dodržovat zásady správné výživy. Jak ale určit, které z obecně prospěšných přirozených surovin budou nejlepší a kterým se úplně vyhnout?

Diskuze

10 komentářů

    Amanda

    Velice děkuji autorovi za tento článek. Doslova mi změnil život a to jednoznačně lepšímu.
    Kromě toho, že od doby, co se řídím uvedenými radami, se cítím mnohem lépe a zdravěji, navíc jsem zhubla během krátké doby více než 20kg, protože nejím skoro nic.
    Řídit se uvedenými radami je skvělé. Ještě jednou velký dík!

    l
    lidka2

    Přijde mi to trochu přehnané, nevím, proč by škodily sýry a hranolky – zvlášť, když člověk jinak jí zdravě a tohle si dá občas.

    t
    Torta

    jsem právě v 19 týdnu těhotenství- tak mi tento článek dal užitečné a potřebné informace.

    v
    veronikasr

    Myslím, že každá žena by se měla stravovat zdravěji, ale malé zhřešení také neuškodí! 🙂

    x
    xxkouckaxx

    myslím , že každá žena sama cítí co může jíst a co ne !

    b
    bizonka1

    PO přečtení totoho článku, jsem zjistila, že nemůžu jíst skoro nic, já osobně si myslím, že by člověk měl jíst všechno a stav v tomto případě nerozhoduje, protože i v ovoci a zelenině mohou být škodlivé látky, kdo ví, jak a kde se co pěstuje, to bychom si to museli všechno pěstovat sami.

    a
    aknela11

    je pravda že to by člověk nesměl nic.

    k
    krockovapavla

    Tyhle informace se mi budou určitě hodit:)

    tery

    od začátku těhotenství čtu samý lepší věci. Vše co mám ráda od sýrů až po salámy se nesmí. Hermelín tak ten už jsem rozdejchala, romadur už méně a teď ještě tvrdé salámy no děs sdpíš by se mělo psát co smíme!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist