Jednoduchá značka Gap

„Vytvořil jsem Gap s jednoduchou myšlenkou: Aby se stalo jednodušším nalézt správný pár džínů, a tímto mottem se řídíme dosud.“, říká zakladatel módní značky Gap Don Fisher.

U nás bohužel nemáme ještě to štěstí, abychom mohli v tomto skvělém obchodě nakupovat, ovšem stačí vyrazit za hranice a uvidíte, že budete nabídkou sortimentu, který poskytuje, upřímně nadšené.

První obchod s oblečením s názvem Gap založili Doris a Don Fisherovi v roce 1969 v San Fraciscu. Od té doby však uteklo spoustu času a zaměstnanci Gapu hledali nové cesty, které by je více přiblížili k zákazníkům všude na světě, tak aby rozšířili své pole působnosti a vytvořili si dobré jméno, které dělá divy. A to se jim zdá se, povedlo. Don Fisher vlastní v dnešní době přes tři tisíce prodejen, které nabízejí oblečení značky Gap, ale i Old Navy nebo Banana Republic.

Poskytují všechny druhy oblečení a doplňky pro ženy, muže a děti. Všechny produkty se vyznačují vysokou kvalitou a jednoduchým a praktickým stylem. Oblečení je natolik nadčasové, že u nich máte jistotu, že je budete nosit i několik příštích let. Nezapomínají ani na ženy po čtyřicítce nebo budoucí matky.

Tuto značku si oblíbila i řada hvězd showbusinesu. Reklamu jim dělala například Sarah Jessica Parker nebo mladá nadějná zpěvačka Joss Stone.

www.gap.com

8.7.2005 11:08| autor: Kamila

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist