Femina.cz » Magazín » Móda » Reklamace bot

Reklamace bot

Reklamace bot: Nenechte se napálit!

Magazín: Móda | autor: Zuzana Bohdalová | vydáno 25. 11. 2014

Připadá vám, že výběr dámských bot je každý rok širší a širší, ovšem, že ceny stejně tak nezadržitelně stoupají, ale boty přitom nevydrží více než jedinou sezónu? Naše redakce má stejný dojem. Jak se ale proti takovým tendencím dá bojovat? Jediným užitečným nástrojem spotřebitele zůstává reklamace.

Uchovávejte si doklad o zakoupení bot, a v případě, že se s botami cokoliv přihodí, ihned jděte požadovat k obchodníkovi reklamaci. Většina prodejců je dnes nastavena tak, že se snaží si zákazníka za každou cenu udržet, takže se vám budou pravděpodobně snažit vyjít vstříc. Koneckonců nic vás tak neodradí vrátit se opět stejné do prodejny, jestliže s vámi minule nejednali podle vašich představ.

Kus za kus

Typický způsob, jak dnes prodejci řeší vaši reklamaci bot, je, že vám nabídnou možnost vybrat si jiný pár. Prodejcům se totiž nevyplatí vaše boty opravovat, je pro ně méně nákladné vám rovnou nabídnout jiné, nové. V dalším případě s vámi sepíše protokol o reklamaci a má ze zákona 30ti denní lhůtu na její vyřízení. Boty vám v této lhůtě buď opraví, nebo vám musí vrátit peníze. Na výměnu boty za boty nemusíte přistupovat.

Připravte se na zimu: 25 trendy kousků do vašeho botníku

Připravte se na zimu: 25 trendy kousků do vašeho botníku

Jsou nádherné a zahřejí. O kom že je řeč? No přece o kozačkách. Tyhle vysoké krásky miluje snad k...

 

Původní obal při reklamaci nepotřebujete

Občas se stává, že po vás bude obchodník požadovat původní obal bot, většinou tedy původní krabici. Na nic takového ale prodejce nemá nárok. Původní obal může požadovat jen v momentě, kdy máte zájem o výměnu ještě nenošeného zboží. Pokud se jedná o reklamaci, závadu výrobku, nemůže po vás vyžadovat, abyste dva roky uchovávala obaly, krabice a jiný materiál u sebe doma, v obavě, že může dojít k reklamaci.

Nekalé jednání hlašte inspekci!

Pokud se někdy s takovým chováním setkáte, obraťte se na odborníka. V tomto případě je to redakce časopisu dTest. Zákazníkům nabízí bezplatnou poradnu v oblasti zákaznických potřeb a práv spotřebitele. A pokud vám stejně nevyhoví ve vaší reklamaci, účinným a snadným nástrojem, jak dát obchodníkovi najevo svou nespokojenost s jeho službami, je prostě zastavení dalších nákupů u daného prodejce. Pokud se každá nespokojená zákaznice, nejen v oblasti nákupu dámských bot, takto zachová, trh sám dokáže eliminovat špatné obchodníky.

A co vy a vaše zkušenosti s reklamací bot? Máte dobré nebo špatné?

Foto: Profimedia.cz

Další články z rubriky

Komentáře (6)

Datum Autor Nadpis
03. 12. 2014 Amaya Street super shoes (reakcí: 0)
25. 11. 2014 pepina . (reakcí: 0)
25. 11. 2014 lucik21 ... (reakcí: 0)
25. 11. 2014 patricia077 .. (reakcí: 0)
25. 11. 2014 AlexandraAlexis ... (reakcí: 0)
25. 11. 2014 glady ... (reakcí: 2)

Testy kosmetiky

Eucerin Krém na nohy UreaRepair Plus 10%

Eucerin Krém na nohy UreaRepair Plus 10%

Pro zdravou pokožku nohou a krásná chodidla!

Testy kosmetiky: Tělová | vydáno 24. 03. 2017

Naše tipy

Dnešní horoskop

Panna

24. 03. 2017 Horoskop Panna

Strach tě jen zbytečně odvádí od příznivého řešení. Zastav se na chvíli a zeptej se, čeho se vlastně tolik bojíš? Nev... Celý horoskop

Karta dne

Sedm mečů
Můžeš se cítit vyčerpaná a stát téměř na pokraji sil díky porážce, kterou jsi právě prožila. Pokud jsi o něco důležitého přišla a nezískala jsi to právě čestným způsob...

Astroporadna - odpovídá Sára

astroporadna
  • Duchovno
  • Výklad tarotů
  • Magické obrázky
  • Andělské karty
  • Výklad pomocí kamenů
  • Partnerské vztahy
  • Aktivace čaker
Nech si poradit

Redakční blog

Redakční blog

Femina v novém kabátku

Nový týden je tady a s ním také konečně po dlouhé zimě oficiálně přichází jaro. Také už se nemůžeš dočkat, až se přír...

Celý článek

Stojí za hřích

TOPlist