Femina.cz » Magazín » Móda » Reklamace bot

Reklamace bot

Reklamace bot: Nenechte se napálit!

Magazín: Móda | autor: Zuzana Bohdalová | vydáno 25. 11. 2014

Připadá vám, že výběr dámských bot je každý rok širší a širší, ovšem, že ceny stejně tak nezadržitelně stoupají, ale boty přitom nevydrží více než jedinou sezónu? Naše redakce má stejný dojem. Jak se ale proti takovým tendencím dá bojovat? Jediným užitečným nástrojem spotřebitele zůstává reklamace.

Uchovávejte si doklad o zakoupení bot, a v případě, že se s botami cokoliv přihodí, ihned jděte požadovat k obchodníkovi reklamaci. Většina prodejců je dnes nastavena tak, že se snaží si zákazníka za každou cenu udržet, takže se vám budou pravděpodobně snažit vyjít vstříc. Koneckonců nic vás tak neodradí vrátit se opět stejné do prodejny, jestliže s vámi minule nejednali podle vašich představ.

Kus za kus

Typický způsob, jak dnes prodejci řeší vaši reklamaci bot, je, že vám nabídnou možnost vybrat si jiný pár. Prodejcům se totiž nevyplatí vaše boty opravovat, je pro ně méně nákladné vám rovnou nabídnout jiné, nové. V dalším případě s vámi sepíše protokol o reklamaci a má ze zákona 30ti denní lhůtu na její vyřízení. Boty vám v této lhůtě buď opraví, nebo vám musí vrátit peníze. Na výměnu boty za boty nemusíte přistupovat.

Připravte se na zimu: 25 trendy kousků do vašeho botníku

Připravte se na zimu: 25 trendy kousků do vašeho botníku

Jsou nádherné a zahřejí. O kom že je řeč? No přece o kozačkách. Tyhle vysoké krásky miluje snad k...

 

Původní obal při reklamaci nepotřebujete

Občas se stává, že po vás bude obchodník požadovat původní obal bot, většinou tedy původní krabici. Na nic takového ale prodejce nemá nárok. Původní obal může požadovat jen v momentě, kdy máte zájem o výměnu ještě nenošeného zboží. Pokud se jedná o reklamaci, závadu výrobku, nemůže po vás vyžadovat, abyste dva roky uchovávala obaly, krabice a jiný materiál u sebe doma, v obavě, že může dojít k reklamaci.

Nekalé jednání hlašte inspekci!

Pokud se někdy s takovým chováním setkáte, obraťte se na odborníka. V tomto případě je to redakce časopisu dTest. Zákazníkům nabízí bezplatnou poradnu v oblasti zákaznických potřeb a práv spotřebitele. A pokud vám stejně nevyhoví ve vaší reklamaci, účinným a snadným nástrojem, jak dát obchodníkovi najevo svou nespokojenost s jeho službami, je prostě zastavení dalších nákupů u daného prodejce. Pokud se každá nespokojená zákaznice, nejen v oblasti nákupu dámských bot, takto zachová, trh sám dokáže eliminovat špatné obchodníky.

A co vy a vaše zkušenosti s reklamací bot? Máte dobré nebo špatné?

Foto: Profimedia.cz

Další články z rubriky

Komentáře (6)

Datum Autor Nadpis
03. 12. 2014 Amaya Street super shoes (reakcí: 0)
25. 11. 2014 pepina . (reakcí: 0)
25. 11. 2014 lucik21 ... (reakcí: 0)
25. 11. 2014 patricia077 .. (reakcí: 0)
25. 11. 2014 AlexandraAlexis ... (reakcí: 0)
25. 11. 2014 glady ... (reakcí: 2)

Testy kosmetiky

Gliss Kur Šampón Ultimate Color

Gliss Kur Šampón Ultimate Color

Pro zářivý lesk vlasů...

Testy kosmetiky: Vlasová | vydáno 05. 12. 2016

Naše tipy

Dnešní horoskop

Vodnář

06. 12. 2016 Horoskop Vodnář

Pokud tě šéf bude chtít vyslat na služební cestu a ty nebudeš chtít vyrazit, s klidem odmítni. Není to tak důležité, ... Celý horoskop

Karta dne

Smrt
Cokoliv tě trápí, máš velkou příležitost jednou provždy smést ze stolu, na nic již nečekej a začni jednat. Pusť se do odstraňování všech překážek, které ti stojí v ces...

Astroporadna - odpovídá Sára

astroporadna
  • Duchovno
  • Výklad tarotů
  • Magické obrázky
  • Andělské karty
  • Výklad pomocí kamenů
  • Partnerské vztahy
  • Aktivace čaker
Nech si poradit

Redakční blog

Redakční blog

Výklady karet, láska i Vánoce aneb Nový t...

Taky už tě tak stresuje, jak nezadržitelně se Vánoce blíží? Začínáš panikařit, protože ještě nemáš nakoupené všechny ...

Celý článek

Módní policie

TOPlist