Jimmy Choo má svůj parfém

Populární módní malajská značka vyrábějící legendární boty a doplňky Jimmy Choo určitě ví, jak by měly vonět luxusní botky, ale pojďme diskutovat o něčem jiném. O tom zda Jimmy Choo přišel na to, jak má vonět neodolatelný parfém.

Oblíbená značka celebrit se pustila do voňavého průmyslu se svým novým parfémem nazvaným velmi jednoduše – Jimmy Choo. Na jeho ofinální podobě a hlavně celkovém konceptu se podílela Tamara Mellon, spoluzakladatelka značky Jimmy Choo a věnovala ji svou podstatu, vkus a um.
K samotné vůni řekla: „Byl to opravdu další přirozený krok. Chtěla jsem udělat vůni pod značkou  JimmyChoo už od počátku. Chci ženu obléknout kompletně a vůně je něco, co žena má žena na sobě každý den – nosí ji na své kůži.
Vůně je ženská a velmi smyslná. Tvoří ji jemné zelené tóny, jež dokresluje exotická tygří orchidej harmonicky se mísící se sladkým karamelem a indonéskou pačuli. Jeho tvůrkyně se stala i tváří kampaně. Jak se jim celkový koncept a vůně povedla, už posuďte vy.
31.3.2011 4:00| autor: Pavlína Brettová
štítky: botyJimmy Choo

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist