[Ukončeno] Soutěžíme o pořádnou nálož zdravého mlsání od Emco

Také tak miluješ mlsání, ale ráda bys mlsala zdravě? Pak tě určitě potěší naše soutěž o produkty společnosti Emco.
soutez-emco-1100x618.jpg Zdroj: Redakce

Společnost zakládal Zdeněk Jahoda, který firmu otevíral a zpočátku i řídil ze svého domova za pomocí celé rodiny. Letos vedení firmy převzal nejstarší syn Martin Jahoda. A jak to u rodinných firem bývá, je na co vzpomínat.

  1. Ta o jogurtech

Zakladatel společnosti, Zdeněk Jahoda, začal s podnikáním hned po revoluci. Věnoval se například vývozu dřeva nebo dovozu kalhot do Bílé Labutě, margarínů, jogurtů či cereálií. Na chuť dovážených borůvkových jogurtů Martin Jahoda jen tak nezapomene: „Pamatuji si časy, kdy táta dovážel borůvkové jogurty. Českým zákazníkům tehdy moc nechutnaly, takže jsme jich jednu dobu jedli opravdu hodně,” říká se smíchem nový generální ředitel.

  1. Jak vznikl název

Zdeněk Jahoda si pro svou firmu přál název, který bude obsahovat slovo „company“, což v devadesátých letech asociovalo úspěšnou mezinárodní firmu. Od toho je část slova „co“. A začátek „Em“ má souvislost se jménem Martina, nejstaršího syna. Už tehdy se začalo rýsovat, kdo že to jednou rodinnou firmu převezme.

  1. Zápisy do českého slovníku

Borůvkové jogurty na českém trhu neuspěly, zato cereálie se staly hitem. První vlaštovkou, kterou Zdeněk Jahoda představil českým rodinám, byly kukuřičné „cornflakes“. A protože se zamýšlelo vytvořit české obaly, bylo nutné počeštit i název výrobku. A právě tehdy vznikl pojem „kukuřičné lupínky“, který používáme dodnes. Zanedlouho Emco žádalo o zápis do slovníku podruhé, a to v moment, kdy si Češi oblíbili německé müsli. Jahodovi přišli s českou dvousmyslnou verzí “Mysli”.

  1. Business z kuchyně

Protože se manželům Jahodovým nedařilo upéct mysli po vlastní ose, rozhodli se dát inzerát do novin. „Tehdy se nám přihlásila paní, která byla registrovaná na úřadu práce, měla ale zkušenosti s vývojem potravin z jiných firem. Ukazoval jsem jí, jak bych si představoval, že budeme mysli péct a ona se zeptala, kdo to teda vyvine. Tak říkám, no přece vy! Koupil jsem jí normální kuchyňskou troubu, do které zkoušela dávat na plechy různé směsi a péct je,” popsal začátky vlastní výroby Zdeněk Jahoda.

  1. Jak au-pair pomohly nastartovat prodeje

Dnes se to tak možná nezdá, ale v době, kdy Zdeněk Jahoda začal do republiky vozit cereálie, šlo o velký inovátorský počin. Díky mladým Češkám, které začaly po revoluci vyjíždět do zahraničí jako au-pair a s cereáliemi se tam seznámily, se ale prodeje začaly rozjíždět.

  1. Emco není jenom Mysli

Vývoj výrobků je v Emcu velmi oblíbenou disciplínou. Důkazem jsou produktové inovace, které rozšiřují zavedené kategorie Mysli, kaší či sušenek. Mezi novinky patří ovesné super nápoje, první zeleninové Mysli nebo například slané ovesné krekry.

  1. Co frčí v Maroku

Zatímco v Čechách patří mezi nejoblíbenější výrobky čokoládové Mysli, na severu Afriky jsou to jednoznačně ovesné vločky. Na cestách můžete potkat výrobky od Emca ve více než 50 zemích světa. Až pojedete do Japonska, nezapomeňte se poohlédnout po japonských obalech vašeho oblíbeného Mysli.

  1. Čokoláda a zase ta čokoláda

V Mysli, sušenkách i kaších platí, že nejoblíbenější příchutí je čokoláda! Ročně Emco ve svých výrobcích zpracuje 23 478 kg (přes 23 tun) čokolády. Aktuálně se pyšní čokoládou bez přidaného cukru. Tuto lahodnou surovinu se jim podařilo objevit pro novinku – Super Mysli bez přidaného cukru.

  1. Zodpovědný lídr

Na začátku samostatné výroby byla klíčová chuť. Té dnes na paty silně šlapou výživové hodnoty. Současné výrobkové inovace jdou hlavně zdravým směrem. „Rolí lídra trhu je reagovat na trendy, a to se Emco snaží,“ říká Zdeněk Jahoda. „Výsledkem snahy o to přinést výrobky s nižším obsahem cukru je křupavé Super Mysli bez přidaného cukru, kde se křupavosti dosáhlo pomocí vlákniny z kořene čekanky,” dodává.

  1. Rodina Jahodů

Rodina je početná a drží vždy při sobě. Manželka Zdeňka Jahody, paní Blanka, měla kromě společné výchovy 3 dětí na starost i dlouhou dobu marketing značky a design obalů.  Dnes provozuje úspěšné jógové studio a stará se o 6 vnoučat. Čtyři z nich má na svědomí Martin, který je pyšným otcem 3 raubířů a malé dcerky. Další dvě vnoučata jsou od starší dcery Lucie.

  1. Sportem ku zdraví

Vztah ke sportu spojuje celou rodinu. Zdeněk hraje tenis, golf, jezdí na kole, cvičí jógu a s manželkou chodí na pravidelné páteční 10km procházky. Martin se od dětství věnuje florbalu a je spoluzakladatel úspěšného start-upu Sport Analytik, který zkoumá předpoklady dětí pro jednotlivé sporty.

A spolu se společností Emco jsme pro vás připravili na tento týden skvělou soutěž. Vyhrát můžeš pořádnou nálož dobrot. Co pro to musíš udělat? Stačí správně odpovědět na soutěžní otázku a mít trochu toho pověstného štěstí při losování. 

Soutěžit můžeš od pondělí 27. července do nedělní půlnoci 2. srpna 2020. 

Nápovědu hledej na www.emco.cz

Výherci:

Eliška Jeníčková
Helena Brňáková

Zúčastnit se mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé. Abychom vás v případě výhry mohli kontaktovat, potřebujeme váš platný email. Proto se přihlaste nebo zaregistrujte.


Přihlášení



Registrace

Přečtěte si a seznamte se prosím s informací, jak probíhá zpracování osobních údajů:

Správcem Vašich osobních údajů je společnost VIASO s.r.o., se sídlem Koperníkova 794/6, 120 00 Praha 2, IČ: 053 7 3425, zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 275473 (dále jen „Správce“). Vaše osobní údaje budou zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) – dále jen „Nařízení“ – a dalšími obecně závaznými právními předpisy.

Za účelem registrace budeme zpracovávat Váš e-mail, abychom Vám zabezpečili bezproblémové využívaní služeb našeho webového portálu.

Ve svém profilu máte možnost nám kdykoliv volně sdělit následující údaje:

  • Identifikační údaje (jméno, příjmení)
  • Kontaktní údaje (adresa)

Vyplněním a zasláním těchto údajů prostřednictvím elektronické služby nám udělíte svůj souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů. Svůj souhlas kdykoliv jednoduše odvoláte smazáním příslušných údajů ve svém profilu.

Účelem zpracování je poskytování elektronické služby v podobě zřízení účtu na serveru femina.cz, který Vám umožní pohodlnější využívaní služeb webového portálu a zapojení se do soutěží provozovaných na našem portálu. Elektronická služba v podobě zřízení účtu je poskytována bezplatně na neomezenou dobu s tím, že máte možnost kdykoliv a bez udání důvodu svůj účet zrušit zasláním písemné žádosti na admin@femina.cz. Dalšími účely zpracování jsou zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení bezpečnosti poskytovaných služeb.

Doba zpracování osobních údajů: po dobu registrace Vašeho účtu a po dobu tří let od jeho skončení. V případě, že udělíte souhlas se zasíláním obchodních sdělení, bude Správce dále zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem zasílání obchodních sdělení po dobu tří let od udělení souhlasu.

Dále bychom Vás chtěli informovat, že zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu lze považovat za zpracování prováděné z důvodu oprávněného zájmu správce. Společnost VIASO s.r.o. má tedy možnost zasílat Vám na e-mail, i bez Vašeho souhlasu, informace o nových funkcionalitách webového portálu. Zasílání těchto informací můžete kdykoli odmítnout, a to kliknutím na příslušný výslovný odkaz v nabídce.

Vaše osobní údaje nebudou předávány žádným třetím osobám s výjimkou

  • IT specialistů, zajišťujícím provoz webu femina.cz, marketingové analýzy a e-mailing

Kontaktní údaje Správce:

adresa: Koperníkova 794/6, 120 00 Praha 2

e-mail: admin@femina.cz

V případě jakýchkoli dotazů v oblasti ochrany osobních údajů nás přímo kontaktujte na emailové adrese: gdpr@viaso.cz

Osobní údaje budou zpracovávány podle jejich povahy manuálně a/nebo automatizovaně.

Ve vztahu ke zpracování Vašich osobní údajů společností VIASO s.r.o. bychom Vás dále chtěli informovat o Vašich následujících právech: právo požadovat přístup ke svým osobním údajům; právo požadovat opravu svých osobních údajů; právo požadovat výmaz svých osobních údajů; právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů; právo na přenositelnost Vašich osobních údajů; právo vznést námitku; právo podat stížnost u dozorového orgánu – Úřadu pro ochranu osobních údajů.



 

Soutěž již skončila.

Přejít na probíhající soutěže

27.7.2020 12:00| autor: Redakce
Více o tématu: kuchynězdraví

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist