Katka Neumannová exkluzivně v roli moderátorky! SPORTUJEME S KATKOU…

V průběhu několika měsíců se český národ, spolu s našimi předními sportovci – v čele s Katkou Neumannovou, pořádně rozhýbe! Miláček sportovních fanoušků, naše nejúspěšnější lyžařka, hrdá majitelka zlaté olympijské medaile, nově i stříbrné medaile z MS v Sapporu, maminka roztomilé Lucinky i majitelka penzionu na Šumavě… se brzy představí jako moderátorka! Ve své nové roli spojila talent i zálibu s odborníky na sportovní praxi i teorii. Vznikl devítidílný pořad Sportujeme s Katkou.

Nový rádce od nejmladších až po seniory

„Snažíme se radit i v obecných věcech, které jsou důležité pro všechny,“ říká Kateřina Neumannová.

Plavání, běhání, aerobic, jízda na kole, bruslení na in-linech, turistika – většinu z těchto sportů všichni známe. Ale vykonáváme je opravdu tak, aby prospěly našemu zdraví a my se při tom cítili dobře

Návod, jak si sportování užít, nám dá Katka v sérii čtrnáctiminutových pořadů spolu s lékaři a také hosty, které si sama vybrala z řad slavných sportovců.

O své velké lásce – aerobiku – pohovoří Olga Šípková, o své zkušenosti s běháním se podělí Lída Formanová, to, jak správně hrát fotbal, prozradí Pavel Kuka, plavecké fígle představí Ilona Hlaváčková a jak nepadat při stále více vyhledávaném in-line bruslení prozradí úspěšná olympionička Martina Sáblíková.

Nadšenými figuranty a těmi, kteří budou prezentovat jednotlivé sporty, jsou děti ze šumavského Zadova a okolí, kde se natáčela většina záběrů, a žáci a studenti vimperského gymnázia a také tréninkoví partneři Katky Neumannové.

V každém dílu Kateřina osloví lékaře a na závěr přidá desatero rad!

Odborníci vysvětlí otázky týkající se konkrétní pohybové aktivity pohledem zdravotníka, a tak bude mít divák přesný přehled o tom, jakým způsobem konkrétní sport ovlivňuje zdravotní stav a jaká s sebou nese rizika. Závěr každého dílu zopakuje v krátkém „desateru“ základní doporučení a návody, které Kateřina a její hosté doporučili a předvedli.

3-30-130 POHODA

Základní pravidla pohybových aktivit: je dobré sportovat 3krát týdně po dobu 30 minut při srdeční frekvenci 130 úderů za minutu a hlavně v pohodě. Nesportujeme proto, abychom shodili kila či nabrali svalovou hmotu, ale protože máme z pohybu požitek a chceme si jej užít!

Akce sportujeme s Katkou slibuje řadu dalších aktivit…

Je to také připravovaný seriál sportovních akcí, který bude nabízet celé sportující veřejnosti možnost zasoutěžit si v rozličných sportovních disciplínách. Každá akce bude mít svého patrona. Katka je ovšem patronem celého seriálu a některých akcí se bude i sama účastnit.

Tip feminy: od 3. dubna každé úterý v 17:15 hodin na ČT2

Sportovní novinky přinesla Naďa Machková

27.2.2007 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist