Femina.cz > Články o módě > Trendy a rady o oblékání > sportovní oblečení > „Holiday Heroes“ Vánoce by Puma ve stylu kung-fu
„Holiday Heroes“ Vánoce by Puma ve stylu kung-fu
Zimní sezóna a zimní kolekce – ty v těchto dnech plní nákupní galerie.
Je před Vánocemi a všichni více méně přemýšlíme nad tím, čím své nejbližší potěšit. Stejným směrem se ubírala také sportovní značka Puma, která připravila překvapení v podobě kampaně své zimní kolekce. Hlavní roli si v ní totiž zahrála herečka Michelle Yeoh. Reklama vyzdvihuje krásu a eleganci bojových umění, jakož i styl a důmysl produktů Puma. Bílé a křišťálově jasné vizuály vyzařují zimní estetiku a slogan „Holiday Heroes“ souzní z atmosférou tohoto ročního období.
Reklama je nejnovější kapitolou v pokračující spolupráci s uznávaným režisérem a kameramanem Andrewem Zuckermanem. Na začátku představuje pohádkovou bílou scenérii vyzdobenou asijskými motivy a dekoracemi. Toto pozadí, spolu s tradiční asijskou hudbou, přispívá k napínavým a jiskřivým vizuálům.
Akce se rozbíhá, když Michelle Yeoh v roli hrdinky zimních svátků odráží zloduchy vzrušujícími sekvencemi technik bojového umění. Akční scény připomínají záběry, které proslavily Yeoh na velkém plátně, mimo jiné i v oblíbeném filmu Tygr a drak. V jedné scéně Yeoh hází sněhovou vločkou jako bojovou hvězdicí. V jiné scéně tato herečka malajského původu používá dva rampouchy jako ninja zbraně.
„Jedna z věcí, které jsem v tomto spotu chtěl dosáhnout, byl dojem energické elegance,“ uvádí režisér Andrew Zuckerman. „Michelle má neuvěřitelný taneční základ a všechny její pohyby jsou nesmírně půvabné. Opravdu jsem doufal, že budeme natáčet na nějakém prostorném a elegantním místě.“
Televizní provedení se bude vysílat celosvětově v Asii, Evropě a v Severní Americe ve 30sekundových spotech, mimo jiné i na sítích jako je MTV, VH1 a Comedy Central. Spot určený pro televizi a kina končí sloganem „Holiday Heroes“, který symbolizuje jmenovku na dárek, jaká se přidává ke svátečním překvapením po celém světě. Sedm tiskových provedení se objeví celosvětově v časopisech. Tři z nich zobrazují Yeoh ve vzduchu při provádění bojových technik. V tiskových reklamách se objevují atraktivní sváteční modely PUMA, jako například Texture Boot, Barbarella, Top Cell Speed, Levitation a XCII, a také klasická semišová teniska PUMA „Clyde“. suede.
PUMA.com rovněž představí mikro-webovou stránku Holiday Heroes, na níž bude interaktivní hra s Michelle Yeoh. Uživatelé si dále budou moci prohlédnout televizní reklamy, stáhnout si tapety a prozkoumat produkty z kolekce PUMA Holiday. Více informací najdete na http://www.puma.com/holiday.