Cvičení pro nastávající maminky

Jelikož je jaro, je nejvyšší čas začít pracovat na své postavě. Nyní jsme pro vás připravili sérii nenáročných cviků pro těhulky.

Obr. 1
Cvik tohoto týdne je sice určen všem ženám, ale především nastávajícím maminkám. Pokud nemá budoucí maminka zdravotní problémy a chce se udržet fit, máme pro ni vhodný cvik pro souměrné zpevnění celého těla. Odborně nám s tímto cvikem pro těhulky poradila porodní asistentkou Lucka.

Cvik současně posilujeme prsní svalstvo, bříško, zadeček a také stehna.

obr. 2
Cvik vyžaduje podepřená záda a uvolněný krk, který podepřeme fitballem. Dále pevný zadeček, jenž se snažte vytáhnout směrem vzhůru. Mějte zatažené bříško a nohy směřujte dopředu a malinko od sebe.

Obr. 3, 4 a 5
Nastávající maminky mohou posilovat prsní svaly rozpažováním či vzpažováním, a to s 0.5 kg závažím. Ostatní si mohou závaží zvolit podle své kondice. I při tomto cviku dbáme na správné dýchání.

Po několika sériích poctivého cvičení vaše miminko nebude chtít přestat a i maminka se jistě budete cítit plná energie.

Pěkný týden se sportem!

Cvičení připravujeme spolu s týmem pořadu „Sport v regionech“, který vám nabídne CVIK TÝDNE ve čtvrtek na programu ČT4 Sport v 16:15.

26.3.2007 9:29| autor: Zuzka

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist