UNAVENÝM OČÍM DOPŘEJTE RELAX… předejdete tak i migrénám.

Práce u počítačové obrazovky, sledování videa, dlouhé čtení, jasné nebo naopak velmi tlumené světlo, to vše je pro naše oči namáhavé. Často nás oči pálí a bolí. Cítíme se unavení a občas právě vlivem bolestí očí, trpíme i bolestmi hlavy. Pravidelné používání následující relaxační techniky vám pomůže tyto potíže zmírnit. Jen pět minut pro vaše unavené oči.

Počítej do pěti, do pěti… a vidět budeš vzápětí .-)

1. Seďte s rovně vztyčenou hlavou a otvírejte oči tak široce, jak jen můžete.
2. Zvedněte oči směrem ke stropu, zatímco vaše hlava zůstává nehybná, a vydržte tak, dokud pomalu nenapočítáte do pěti.
3. Nyní pomalu pohybujte očima směrem doprava. Ve výsledné pozici upřete zrak na nějaký předmět a dívejte se na ně, dokud nenapočítáte do pěti.
4. Sjeďte očima směrem dolů. Vaše hlava zůstává nehybná. Soustřeďte svůj pohled na jeden bod a vydržte, dokud nenapočítáte do pěti.
5. Nyní pohybujte očima doleva. Ve výsledné pozici upřete pohled na jeden bod a vydržte, dokud nenapočítáte do pěti.
6. Opište očima oblouk zleva nahoru a hleďte vzhůru, zatímco počítáte do pěti. Pak celé cvičení proveďte v opačném směru.
7. Nakonec zavřete oči, uvolněte hlavu a ramena a chvíli tak setrvejte.

Cvičení opakujte kdykoli potřebujete dopřát očím alespoň krátký odpočinek.

Nakladatelství Portal

6.7.2006 12:00| autor: Patrik Kubas

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist