Tváře letních kampaní

Známá tvář je pro reklamní kampaň firmy stejně důležitá jako samotný výrobek. Není proto divu, že si renomované značky najímají nejznámější modelky, zpěváky, herce a sportovce k propagaci jejich zboží. V oblasti módy tomu není jinak.

Začátkem roku překvapilo veřejnost oznámení firmy Versace, že tváří jejich letošní kampaně Jaro/Léto 2005 bude slavná zpěvačka Madonna.

Důvodů proč se Madonna rozhodla pro spolupráci s Versace jsou přinejmenším dva. Za prvé je dobrou kamarádkou Donally Versace, kreativní ředitelky a návrhářky firmy, a za druhé, honorář, který za jednodenní focení Madonna inkasuje, je více než příjemný. Přesná částka honoráře není oficiálně známa. Různé zdroje však uvádějí, že by mělo jít o 10,5 miliónů dolarů, plus oblečení, které bude mít Madonna v reklamě na sobě.

Co se týče spolupráce mezi Madonnou a firmou Versace, není to poprvé kdy se tyto dvě slavná jména setkala. V roce 1995 nafotila Madonna kampaň Madonna for Versace, ve které se objevila coby „zaměstnaná žena“. Madonna je symbolem všeho co si dokážete představit, jen ne pracující ženy z kancelářského prostředí. Zřejmě právě proto se Donatella Versace rozhodla tuto ideu a poselství kampaně z roku 1995 zopakovat a ženám po celém světě tak připomenout, že i Madonna může být zaměstnanou ženou a každá zaměstnaná žena může být Madonnou.

Další známou celebritou, na kterou se na jaře můžeme v reklamě těšit, je americká herečka Uma Thurman, jejíž tvář neunikla pozornosti známému návrháři Marcu Jacobsovi. Ten si však Umu nevybral pro svoji značku Marc for Marc Jacobs, ale pro firmu Louis Vuitton, jímž je kreativním ředitelem. Reklamní kampaň bude zaměřená na nový typ kabelek Louis Vuitton nazvaná Manhattan bag. Tvůrci kampaně prozradili, že vzhledem k názvu kabelky se budou reklamní fotografie týkat industriálního prostředí, jako kontrast ke krásné Umě a její nové kabelce.

Do třetice se ozval populární španělský obchod s oblečením Mango. Podle slov image ředitele Manga, Damiana Sancheze, pouze jen jedna slečna splňuje všechny předpoklady pro tuto činnost a tou je Elizabeth Jagger, slavná modelka a dcera frontmana skupiny Rolling Stones, Micka Jaggera.

Krásu zdědila Liz zřejmě po své matce, rovněž slavné modelce, Jerry Hall, která nyní spolupracuje se světoznámou kosmetickou firmou Lancôme a kterou jsme v minulém roce mohli spatřit společně s další z dcer Micka Jaggera, Jade Jagger, v reklamě pro švédský obchodní řetězec H&M.

www.versace.com

www.louisvuitton.com

www.mango.com

26.1.2005 1:10| autor: Linda Vitnerová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist