Televize u mladých silně pokulhává za internetem

Diváckou základu většiny evropských televizí tvoří především střední a starší ročníky. Mladí lidé podle nejnovějších průzkumů dávají před pasivním sledováním programů přednost interaktivnímu internetu.

Polovina osob mladších čtyřiadvaceti let dá počítači napojenému na síť přednost i před pestrou nabídkou kanálů.

Výzkum u sedmi tisíc mladých lidí z desítky evropských zemí provedla Evropská asociace interaktivního marketingu (European Interactive Advertising Association). Internet jasně vítězí před televizí u Evropanů ve věku mezi 16 a 24 roky. Pět až sedmkrát týdně si k němu sedá 82 procent dotázaných, zatímco stejně často televizi sleduje 77 procent mladých. To je pokles o pět procent ve srovnání s loňskem.

Připojení k internetu omezilo konzumaci televizních pořadů u 48 procent mladých. A k síti se alespoň jednou týdně připojí 169 milionů uživatelů ze sledovaných zemí. Mezi nimi byly Belgie, Británie, Dánsko, Francie, Německo, Itálie, Nizozemí, Norsko, Španělsko a Švédsko.

Z jednotlivých národů nejvíce času tráví u internetu Italové následováni Švédy. Nejméně Nizozemci. Mezi internetovými uživateli také značně v posledních letech přibývá seniorů a žen.

7.12.2007 12:00| autor: Famous

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist