Televize u mladých silně pokulhává za internetem

Diváckou základu většiny evropských televizí tvoří především střední a starší ročníky. Mladí lidé podle nejnovějších průzkumů dávají před pasivním sledováním programů přednost interaktivnímu internetu.

Polovina osob mladších čtyřiadvaceti let dá počítači napojenému na síť přednost i před pestrou nabídkou kanálů.

Výzkum u sedmi tisíc mladých lidí z desítky evropských zemí provedla Evropská asociace interaktivního marketingu (European Interactive Advertising Association). Internet jasně vítězí před televizí u Evropanů ve věku mezi 16 a 24 roky. Pět až sedmkrát týdně si k němu sedá 82 procent dotázaných, zatímco stejně často televizi sleduje 77 procent mladých. To je pokles o pět procent ve srovnání s loňskem.

Připojení k internetu omezilo konzumaci televizních pořadů u 48 procent mladých. A k síti se alespoň jednou týdně připojí 169 milionů uživatelů ze sledovaných zemí. Mezi nimi byly Belgie, Británie, Dánsko, Francie, Německo, Itálie, Nizozemí, Norsko, Španělsko a Švédsko.

Z jednotlivých národů nejvíce času tráví u internetu Italové následováni Švédy. Nejméně Nizozemci. Mezi internetovými uživateli také značně v posledních letech přibývá seniorů a žen.

7.12.2007 12:00| autor: Famous

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist