5-vypady.png

Výpady stranou s úklonem

Opakování: 20x 

Postavte se a rozkročte o něco více, než je šíře vaší pánve, vtáhněte a zpevněte břicho, stůjte rovně, hlavu do prodloužení páteře, ruce si spojte za hlavou. Dýchejte z hluboka a nezapomínejte pravidelně dýchat i v rámci cvičení. Pravou nohu dejte za levou a skloňte se do výpadu s úklonem. Pravou rukou se zároveň dotkněte podložky. Rychle se postavte a vraťte se do výchozí pozice. Střídejte strany. Snažte se, aby vaše pohyby byly plynulé a dbejte na to, abyste během cvičení měli zpevněný střed těla. 

. Zdroj: archiv redakce

5 / 5

Výpady stranou s úklonem

Opakování: 20x 

Postavte se a rozkročte o něco více, než je šíře vaší pánve, vtáhněte a zpevněte břicho, stůjte rovně, hlavu do prodloužení páteře, ruce si spojte za hlavou. Dýchejte z hluboka a nezapomínejte pravidelně dýchat i v rámci cvičení. Pravou nohu dejte za levou a skloňte se do výpadu s úklonem. Pravou rukou se zároveň dotkněte podložky. Rychle se postavte a vraťte se do výchozí pozice. Střídejte strany. Snažte se, aby vaše pohyby byly plynulé a dbejte na to, abyste během cvičení měli zpevněný střed těla. 

. Zdroj: archiv redakce

Miniatury Zavřít

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist