Muž na nákupech? S nasazením života!

Zatímco pro drtivou většinu žen představuje nakupování vášeň, o mužích se dá s nadsázkou říci, že většina z nich se nakupování štítí. Studie pak dokonce vypovídají o infarktech a mrtvicích způsobených návštěvou nákupního centra. Že by muž na nákupech byl tvorem v ohrožení života?

Jeden z podstatných rozdílů v nakupování žen a mužů je ten, že zatímco žena dokáže vybíráním, zkoušením a váháním strávit v obchodě půl dne, muž nakupuje maximálně účelně. Přeloženo pro ženy – maximálně nudně. Ideální stav pro něho představuje vejít do obchodu, zamířit přímo do příslušného oddělení, koupit, zaplatit, odejít. Jedná-li se o oblečení, pak koupí třeba i několika stejných kusů, neboť leckterý muž nerad mění své zvyklosti v duchu „na tohle jsem už léta zvyklej.“

Pro ženu je ideálním stavem vejít do obchodu, projít ho i naruby, vyzkoušet vše, včetně věcí, které si nemůže dovolit a pokud probíhá některá ze slevových akcí, nenechat si ji ujít. V každém případě však něco koupit. Například úžasnou kabelku, byť původně zamířila do obchodu za účelem koupě ověžovače vzduchu. Koupit však musí na základě puzení cokoliv. Nakonec – příbuzenstvo je rozvětvené, kamarádek spousta, dárek se vždycky hodí….

Samozřejmě, že nejlépe se ženě nakupuje zase s ženou, protože si spolu rozumí. Výraz „shopaholičky“ je neuráží a nákupy pro ně představují druh relaxace. Na rozdíl od mužů, neboť pro většinu z nich je nakupování otrava, pro vybrané jedince pak záležitost, s odvoláním na věděcké studie, ohrožující je na životě.

[[related]]

Přejete si mít muže, který by s vámi nakupoval? A navíc vášnivě rád? Pořiďte si shopaholika. I když pravděpodobnost, že na něho narazíte, se téměř rovná pravděpodobnosti výhry v jackpotu. Ovšem je jisté, že je až tak oč stát? Takový muž sice obchody navštěvuje opravdu často a s vášní ženy, ale s určitostí víte, že vás zajímají pánská trika, spodky, pánské kalhoty, pánské boty, nebo třeba hračky typu autíčko na dálkové ovládání? Muž s opravdovou nakupovací vášní tak činí rád, ale většinou jen pro sebe.

Snazší je se smířit s tím, že běžní muži nenávidí fronty, přehrabování v regálech i výprodejové akce. Když se mohou obchodu vyhnout a pořídit věci přes internet, neváhají. Jestliže se divíte tomu, že zatímco na začátku vztahu vypadal váš vyvolený jako slibný kandidát na nakupovacího parťáka a nyní se hroutí i při představě, že má skočit do koloniálu za roh pro rohlíky, uvědomte si, že mocným motorem, který muže pohání je motivace. Stejně, jako dokáže zamilovaný chlap před vámi zatajit vyhřezlou ploténku a jeho nevšední grimasy při sexu přičítáte vášni, umí strávit půl den v obchoďáku bez utrpění tiku v oku a dokonce radostně nosit pánské tašky s vámi vybranými věcmi. Motivace zamilovaného muže je motor, který by do vzduchu vznesl i formuli jedna.

Pokud má i váš partner nechuť či přímo odpor k nakupování, nenuťte ho k tomu. Jeho nervová soustava, byť je jinak chlap každým coulem, je v tomto ohledu křehká. A nakonec pro vás je nakupování radost a tu si přece nenecháte zkazit. Třeba tím, že nebudete mít po ruce číslo na pohřební službu, kdyby to tam s ním opravdu seklo.

Foto zdroj: profimedia.cz

5.2.2013 12:00| autor: Eva Brabcová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist