Keto dieta a sport: Chcete začít sportovat a nevíte, jestli je to vhodný krok?

Začali jste s Keto dietou a vrtá vám hlavou, jestli je vhodné během hubnutí a nového stravovacího plánu i sportovat? Tuto otázku si klade mnoho začínajících i pokročilých příznivců ketogenní diety a my jsme se rozhodli, že vám na váš dotaz konečně odpovíme.

FYZICKÁ AKTIVITA

Fyzická aktivita je pro člověka nezbytná. Pokud si chcete užívat plnohodnotného života, potřebujete mít určitou fyzickou zdatnost. Když ale svaly během svých dnů/týdnů/měsíců nezapojujeme, postupně ochabuje, ztrácíme kondici a naše tělo „uvadá“.

MENTÁLNÍ ZDRAVÍ

Fyzická aktivita má vliv na naší psychiku. Pokud se cítíte často unavení a apatičtí, fyzická aktivita vám dodá endorfiny (hormon radosti) a vy se budete cítit lépe. Díky pravidelnému pohybu se vám bude navíc kvalitněji spát a začnete lépe zvládat jakékoliv stresové situace.

FYZICKÁ KONDICE

S nárůstem pohybu posílíte své srdce, zvýšíte svou imunitu a začnete lépe dýchat. Vaše svaly se zpevní a trávení začnete fungovat tak, jak má. Pohyb má samá pozitiva a pokud je brán s rozumem, není možno, aby vám nějak ublížil.

FYZICKÁ AKTIVITA V KETÓZE

Ketóza je stav, který nastane při sníženém přijmu sacharidů. Díky ní tělo efektivně odbourává tuky. Tělo přirozeně během sportovní aktivity bere energii z glukózy a glykogenu, při Keto dietě je hladina cukru v krvi natolik nízká, že tělo začne vstřebávat energii rovnou z tukových zásob.

Pokud se tedy rozhodnete během proteinové diety začít sportovat, docílíte rychlejších redukčních výsledků. Ideálním pomocníkem při rozklíčování vhodných potravin je chytrý web keto-hubnuti.cz, kde naleznete nejrůznější druhy potravin i celých jídel včetně jednoznačné informace, zde pro keto dietu jsou vhodné či nikoliv.

VHODNÉ SPORTY BĚHEM PROTEINOVÉ DIETY

BĚH

Běh je výborná aktivita, která kromě spalování tuků zvýší vaší kondici a posílí srdce. Pokud patříte mezi lidi, kteří nikdy předtím neběhali (nebo minimálně), budete muset začít postupně. V dnešní době najdete naštěstí mraky běžeckých aplikací, kurzů a programů, které vám pomohou dostat se přes trpké začátky a naučí vás běhat tak, abyste svému tělo zbytečně nepřitěžovali. Jakmile si běh jednou oblíbíte, uvidíte, že se od něj jen stěží odpoutáte.

PROCHÁZKY

Procházkování je jedním z nejpřirozenějších pohybů pro lidské tělo. Nejen, že vám skvěle poslouží k tomu, abyste si vyčistili hlavu, pomůže vašemu tělu i s trávením a navýšením osobní kondice. Lidé se schodují na tom, že byste měli v průměru ujít 10 000 kroků, což odpovídá zhruba dvou půlhodinovým procházkám.

KOLEČKOVÉ BRUSLE

Brusle patří mezi skvělou odpočinkovou aktivitou, u které si velmi jednoduše udržíte stálou tepovou frekvenci a přitom dáte svému tělu dostatečně zabrat. Díky správné technice ježdění zapojíte převážně zadní a přední stranu stehen (odvozeno od terénu, v kterém se pohybujete), zadek a vnitřní stabilizační systém.

KOLO

Máte rádi vyjížďky na kole? Pak vás jistě potěší, že cyklistika je báječná aktivita během pro Keto dietu. Stejně jako u kolečkových bruslí, i zde nejvíce zapojujete dolní část těla, tedy nohy a zadek – používáte však jiné druhy svalů. Pokud jste začátečník, dbejte na postupné zvyšování vzdálenosti a náročnosti tras.

PLAVÁNÍ

Plavání patří mezi základní kardio aktivity, kterým se mohou věnovat i lidé s vyšší váhou. Těla v bazénu krásně nadnáší a vy se tak vyhnete přebytečnému zatěžování kloubů. I zde však platí, že je třeba dodržovat tepovou frekvenci a zbytečně se nepřepínat. Mnohem lépe pro své tělo uděláte, když budete navyšovat zátěž postupně, než když se hned po prvním dni nebudete moc zvednout ze židle.

SILOVÝ TRÉNINK

Někoho možná napadne, proč by měl silový trénink pomáhat během diety, ale věřte, že se jedná o velmi užitečného spojence. Samotné kardio je úžasné pro spalování tuků, ale vaším cílem by mělo být i zpevnění postavy. A zde přichází na řadu cviky s vlastní váhou nebo návštěva posilovny. Jedině tak docílíte tolik vytoužených svůdných křivek a sexy pevného pozadí.

23.5.2019 7:34| autor: Komerční prezentace

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist