Hydratujte pleť zevnitř

Abyste se stala majitelkou krásné zářící pleti, dodržujte několik pravidel pitného režimu. Brzy se dočkáte zaslouženého výsledku.

Tekutiny nepřijímáme pouze pitím. Vodu, společně s vitaminy, minerály a enzymy obsahuje také ovoce a zelenina. Člověk, který dodržuje vyvážený jídelníček s velkým množstvím těchto složek a malým obsahem nevhodných potravin (uzeniny, smažené potraviny, sladké a bílé pečivo…) se cítí svěží po celý den.

Stálou rovnováhu mezi příjmem a výdejem tekutin je třeba dodržovat. Potřeba tekutin stoupá pokaždé, když se potíme: při sportu, při fyzicky náročné práci, v horkém počasí nebo při nemoci.

Pro dodržení vyváženého pitnému režimu je třeba pít v pravidelných intervalech malé množství, a to i v okamžiku, kdy nemáme žízeň.

Denní příjem tekutin činí zhruba dva a půl až tři litry. Pokud pociťujeme žízeň, ztráta vody v organismu již dosáhla cca 1% tělesné hmotnosti a je třeba tuto ztrátu nahradit.

Pozor také na nárazové vypití velkého množství tekutin. Tím pouze zatížíme ledviny.

Nejlepší je neslazená kvalitní balená stolní voda, mírně sycená, neslazené ovocné nebo bylinné čaje, čerstvé ovocné a zeleninové šťávy, nepřislazované přírodní ovocné a zeleninové džusy.

Káva, zelený a černý čaj působí močopudně, proto při pití kávy je třeba vypít sklenici vody, abychom uhradili její ztrátu.

28.1.2010 12:00| autor: redakce

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist