vzorovy-jidelnicek-352x198.jpg

Hubneš? Máme pro tebe vzorový jídelníček! Poradíme, co snídat, obědvat, večeřet…

Jak na dietní jídelníček

Sezóna plavek je sice za námi, ale před námi maraton podzimního přejídání. Jak si udržet štíhlou postavu nebo ještě shodit nějaké to kilo? Máme pro tebe vzorový jídelníček.

Diskuze

10 komentářů

    n
    Stanislava Nováková

    Mám jídelníček dle P. Havlíčka a naprosto dokonale sedí.

    g
    Tomáš Novák

    Musím vyzkoušet

    i
    inakub

    cely den studene jidlo a nakonec se nadlabnout? u vyzivoveho poradce mi to rikali presne naopak, rano se nadlabnout a vecer si dat zeleninku. a rano si dat hlavne neco s vlakninou

    s
    stana1

    Raději být spokojený a najezený, než hladový a protivný.

    Blanka

    Při tomto stravování bych šílela hlady a to jím docela málo a zdravě!To kdyby četla dietoložka Iva Málková nebo Cajthamlová tak by to s nimi seklo!

    T

    Když už se teda člověk omezuje v sacharidech, měl by do sebe dostat aspoň bílkoviny. Ty sice ve vajíčku jsou, ale málo. I v zelenině jich je málo. Kde máte maso? Třeba kuřecí prsa, ta jsou naprosto ideální k obědu, k tomu zeleninová příloha. A ne jen zelenina 😀 Na tom se nedá přežít dlouhodobě..

    n
    zrzka

    Tohle je největší blbost, kterou jsem kdy četla. Na snádani dvě vejce a borůvky? No tak to je leda tak pro modelku, která má žaludek velikost golfového míčku. S tímhle si tak zadělat na zdravotní problémy a zpomalený metabolismus.

    l
    lucik21

    Četla jsem článek, kde autorka spíše říkala, že je pro tělo lepší půst během dne, takže když se člověk nenasnídá nic se neděje.

    Veronika

    Nejenom že tam jsou psané nesmysly, ale autor si v některých „radách“ dokonce protiřečí. Je však pravda, že jde jen o článek, který má spíše pobavit, než odborně poradit…

    g
    glady

    všechny rady na hubnutí znám, ale tzo uvedení do praxe je je horší….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist