HRAJTE SI A  SPALUJTE PŘITOM KALORIE!!!

Přestaňte už konečně počítat kalorie a začněte cvičit tak, jak vás baví. ZAČNĚTE SI HRÁT! Léto je přeci o pohodě, lenošení, slunci, vlnkách a nekonečných plážích, na kterých se nic, ale skutečně nic neschová. Potom je léto i o faldících, pneumatikách a celulitidě…Ptáte se jak vyléčit pštrosí nemoc Vystrčte hlavu z písku, HOLDUJTE POHYBU A MŮŽETE HOLDOVAT I ODHALOVÁNÍ! Léto ne léto, tělíčko si pohyb žádá, kromě toho uvolnit endorfiny není od věci ani v čase prázdnin a dovolených. Nálada vzroste, fyzička se upevní a se zpevněnými svaly se posílí i vaše sebevědomí. Ať už jste v přírodě, pokoji nebo tělocvičně, ať sluníčko pálí, schovává se pod mrakem nebo prší, ať jste sama, s přítelem, či s celou rodinou, ať je vám pět, pětatřicet nebo padesát, čas na hravé cvičení najdeme hravě. Tak vydržte, protože tentokrát půjde o VÝDRŽ!

POKUD JSTE SAMA:

Opřete se zády o strom nebo o zeď. Kolena svírají pravý úhel. Zkuste vydržet půl minuty a maličko zapérovat-napumpujte do svalů kyslík a zase jen držte. Takto na střídačku třeba patnáctkrát zkoušejte výdrž vašich stehen (poté i lýtek a paží.)

V druhé sérii se zvedněte na špičky, kolena stále svírají stále pravý úhel a propínejte lýtka. Na paty na špičky, na paty, na špičky, teď už vás jistě hřejí i boční strany stehen.

Otočte se čelem k opěrnému bodu, opřete se o něj dlaněmi, prsty vytočte tak, aby směřovaly k sobě, můžete je i proplést, ale bude se vám tíže koordinovat stabilita. Lokty povolte, opět svírají pravý úhel. Ukročte o jeden dva kroky vzad. Položte do síly paží celou váhu těla, hlídejte stažené bříško, semknutý zadeček, zpevněné boky, stehna… Zapérujte a držte, zapérujte a držte….

Druhá série paží zapojí vaše tricepsy. Dlaně otočte do středu, prsty směřují k obloze. Povolte se v pažích, tělo šikmo k podložce, předlokní svírá s nadloktím pravý úhel. Vydržte půl minuty a drobnými cm pohyby rozvibrujte svaly a zase jen držte.

JE-LI VÁS VÍC:

Seřaďte se kolem zdi nebo stromů a soutěžte, kdo v některé výše uvedené pozici vydrží co možná nejdéle. Pět minut je skvělý čas. Zkuste se soustředit pouze na výdrž.

Hru si můžete oživit postupným střídáním paží(tělo drží jedna paže), zvedáním kolen (tělo drží jedna noha). Na pláži se opřete třeba o partnerovy ruce, je-li dvojic víc, hra vás bude skutečně bavit.

Jak vidíte škála pohybu i na dovolených je nepřeberná, nezapomeňte ani na starou dobrou štafetu, všemožné míčové hry, vodní sporty a od karet se z lehátka zvedněte třeba ke hře o nejvyšší počet kliků, sklapovaček, výponů, dřepů…

ZKRÁTKA JE TO NA VÁS!

Buďte si jisté (í), že:
– trocha pohybu vás nezabije
– dobré protažení po cvičení je stejně důležité, jako samo cvičení
– jste dostatečně krásné (í) a úžasné (í) v každé situaci, tudíž i v plavkách

Mějte krásný den

10.8.2004 12:00| autor: Markéta Dušková
Více o tématu: hrakaloriestrom

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist